Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onkohan sulla paljon ystäviä? Mietin, et jos meistä ei muuta tuu, niin oletko myös sinä kaivannut meidän ystävyyttä?
Eipä oikeastaan enää. Olen unohduttanut monet ystävyyssuhteet viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kun tapasin sinut, niin tajusin että mulla ei ole oikeasti yhtään sydänystävää. Siis sellaista jonka seurassa aidosti nauttisin olla ja joka tuntuisi läheiseltä ja joka tahtoisi hyvää ja olisi luotettava. Voisin sanoa että mulla on enää yksi ystävä, joka on ainakin luotettava ja tahtoo hyvää, mutta ei senkään kanssa ole ollenkaan sellaista kemiaa kuin sun kanssa.

Eipä oikeastaan enää. Olen unohduttanut monet ystävyyssuhteet viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kun tapasin sinut, niin tajusin että mulla ei ole oikeasti yhtään sydänystävää. Siis sellaista jonka seurassa aidosti nauttisin olla ja joka tuntuisi läheiseltä ja joka tahtoisi hyvää ja olisi luotettava. Voisin sanoa että mulla on enää yksi ystävä, joka on ainakin luotettava ja tahtoo hyvää, mutta ei senkään kanssa ole ollenkaan sellaista kemiaa kuin sun kanssa.
Pystyisikö niitä ystävyyssuhteita vielä lämmittelemään? Varmasti vois olla, että ystävyys voisi jatkua vaikka vuosia on ollut välissä. Välillä on kiva, että on eri porukoita, joille voi puhua eri asioista, vaikka kaikki eivät samalla lailla ymmärtäisikään omaa tilannetta ja olisikaan niin syvällisiä suhteita. Muuten helposti lataa liikaa niiden muutaman suhteen varaan, jolloin ne ei voi edes täyttää niitä kaikkia toiveita ja tarpeita, joita saattaa olla. Tai niin mä ajattelen.

Sydänystäviä on mullakin vain kaksi tai kolme. Tai en tiedä uskallanko niillekään ihan kaikkea kertoa, mut ollaan kyllä läheisiä, vaikkei olla kauheesti tekemisissä. Kaikilla on ollut omiakin juttuja ja haasteita, niin tuntuu sen takia omilta ihmisiltä, kun tajuavat millaista on, kun kaikki ei mene ns. putkeen ja on oikeesti tosi vaikeeta.

Yhteistyössä