V
vierailija
Vieras
Mulle voi laittaa suoraan viestiä koska tahansa, sitähän oon toivonut jo ekasta keväästä lähtien..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Moni samaistuu varmasti sinun ajatuksiin. Kirjoitatko miehelle vai naiselle?Sekin olisi ihan huippua, jos vois aina välillä laittaa suoraan viestiä ja kuulla, mitä toisen elämään oikeesti kuuluu. Sekin ois edistystä tästä.
Me tavattiin uudestaan kesällä kaivattuni kanssa, joten et oo hän tai sit sulla on huono muisti.Mulle voi laittaa suoraan viestiä koska tahansa, sitähän oon toivonut jo ekasta keväästä lähtien..
Naiselle.Moni samaistuu varmasti sinun ajatuksiin. Kirjoitatko miehelle vai naiselle?
Tulee jos otamme toisemme vakavasti ja tapaamme. Puhutaan asiat halki. Yksityisesti, ilman ulkopuolisia. Minulle sopisi mikä tahansa paikka, milloin tahansa. Naiselle mieheltä.Mitäs sä rehellisesti ajattelet tästä, tuleeko tästä ikinä mitään
Joka oli?Mulle voi laittaa suoraan viestiä koska tahansa, sitähän oon toivonut jo ekasta keväästä lähtien..
Ensihetkestä.Milloin sä mahdoit rakastua minuun, jos siis ylipäänsä oot rakastunut?
Kun nähtiin ekan kerran.Milloin sä mahdoit rakastua minuun, jos siis ylipäänsä oot rakastunut?
Vuosi sen jälkeen kun oltiin tavattu ekan kerranJoka oli?
Viimeksi vastaus oli hyvin toisenlainen. Oisin varmaan oksentanu pahasta olosta jos en ois henkisesti niin väsyny.Tulee jos otamme toisemme vakavasti ja tapaamme. Puhutaan asiat halki. Yksityisesti, ilman ulkopuolisia. Minulle sopisi mikä tahansa paikka, milloin tahansa. Naiselle mieheltä.