Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saatteko todellakin jotakin tänne palstalle kirjoittelusta? Toki kommentoin toisinaan itsekin, mutta eivät nämä ole todellisia ihmissuhteita vaan turhaa tuuleen hukkuvaa hälinää netin syövereissä.

Vielä:
Kukaan ei meidän
tapauksessamme
todennäköisesti
epäile taloudellista
hyötyaspektia
nuoremman
osapuolen taholta,
koska > sinä
miehenä >
olet koulutettu,
urallasi ja
elämäntyössäsi
menestyvä, älykäs,
ahkera, työteliäs.
Myös:
Työyhteisössäsi
pidetty, arvostettu,
osaava monitaituri.
Komea, pitkä, upea.
Just dazzling, my
darling. 😘🥰
Tätä kaikkea olet,
ehanuuteni..

[Tienaat enemmän
kuin minä. Tämäkin.
Nimenomaan tämä..
Loppukaneettina:
Emme løisi
kummankaan 'pätäkällä'.
En voi sietää toista
hyvãksikäyttāvää
opportunismia mssn
muodossa tbh].

================================

'20 years of therapy in 90 seconds.'

Tämä resonoi tänään. ×

===============================

61727:lle (ei onnistu lainaus)

Ite kirjoitan yleensä vain kun vauvan ketju on kiinni ja tekee mieli kirjoittaa. Sekä vastailen silloin, jos joku kuulostaa kaivatulta. Eli yleensä vain silmäilen kuulostaako joku kaivatulta. Ketjupersoonien kuten Ogen viestit skippaan suosiolla.

Mitä kauneimmat unoset r. Kaipasin sua tänäänkin rinnalleni. Olisi ihana höpötellä sun kanssa iltaisin päivän tapahtumat ja samalla painautua kylkeen kiinni ja pussailla hiukan. Myöhemmin illalla samaan sänkyyn nukkumaan limittäin ja lomittain. Siinä mun suurimmat haaveet (meidän) tulevaisuudelle. Nuku hyvin! 😊❤️

Mitä kauneimmat unoset r. Kaipasin sua tänäänkin rinnalleni. Olisi ihana höpötellä sun kanssa iltaisin päivän tapahtumat ja samalla painautua kylkeen kiinni ja pussailla hiukan. Myöhemmin illalla samaan sänkyyn nukkumaan limittäin ja lomittain. Siinä mun suurimmat haaveet (meidän) tulevaisuudelle. Nuku hyvin! 😊❤️
Aivan totta.Kuulostaa toteuttamiskelpoiselle♥️ sivusta suurella todennäköisyydellä.

~👋~👋~👋~👋~👋~👋~

Tuuhan pupsi ottaan vielä
myöhäisillan hiuccopalaa!
Oot taas töpöhäntä
pörhäccänä viilettänyt
menemään ja polttanut
aimo läjän kaloreita.. 🧐🥳

-mamselli

Yhteistyössä