V
vierailija
Vieras
Ei taida olla minkäänlaista veruketta jolla voisi numeron antaa/pyytää?Vaikka että kyselisi liian henkilökohtaisia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei taida olla minkäänlaista veruketta jolla voisi numeron antaa/pyytää?Vaikka että kyselisi liian henkilökohtaisia
Mitkäköhän kysymykset on kaipaamalleni liian henkilökohtaisia?Vaikka että kyselisi liian henkilökohtaisia
Ei tuo ole vaikeaa jos haluaaEi taida olla minkäänlaista veruketta jolla voisi numeron antaa/pyytää?
Niin..Ei se ainakaan näy missään![]()
On meillä toistemme numerot!Niin että laitahan muualla numeroa tulemaan tai laita vaikka viesti..
Ei mulla ole hänen, hänellä on munOn meillä toistemme numerot!
En ruikuttaisi täällä jos olisiOn meillä toistemme numerot!
Niinhän niitä tulee ja on aina tullut kautta historian.Mitä sitten?Jokainen voi miettiä, kannattaako puhelinnumeron pitäminen julkisena. Voi saada toivottuja tai epätoivottuja yhteydenottoja.
Se nyt vaan tarkoitti sitä, että on yksi tapa saattaa oma puhelinnumero kaivatun tietoon, jos se on julkinen.Niinhän niitä tulee ja on aina tullut kautta historian.Mitä sitten?
Mä en tajuu teitä.Voi kait sitä mennä juttelee iha muutenkin. Ei siihen tarvita nettejä ja puhelimia.Se nyt vaan tarkoitti sitä, että on yksi tapa saattaa oma puhelinnumero kaivatun tietoon, jos se on julkinen.
Ei kaikki asu samassa tai vieraile toistensa kaupungeissa.Mä en tajuu teitä.Voi kait sitä mennä juttelee iha muutenkin. Ei siihen tarvita nettejä ja puhelimia.
Mun tiedot on tarkoituksella salaiset. Häirinnän ja vainoamisen vuoksi. Minua ei löydä. Sivusta.Se nyt vaan tarkoitti sitä, että on yksi tapa saattaa oma puhelinnumero kaivatun tietoon, jos se on julkinen.