V
vierailija
Vieras
Juoksen pois, se aika meni jo, elä omaa elämääsi.Ihanaa päivää pupu!Juokset niin kovaa, etten mä saa sua kiinni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juoksen pois, se aika meni jo, elä omaa elämääsi.Ihanaa päivää pupu!Juokset niin kovaa, etten mä saa sua kiinni.
Niinhän ne haluaa sun tekevän. Perussuomalaiset eivät tee yhtään mitään millekään asialle, mutta haluavat kerätä kiukustuneiden äänet uskottelemalla että voisivat tehdä.Harkitsen vakavasti perussuomalaisten äänestämistä, johtuen monista ikä istä kokemuksista tiettyyn aihepiiriin liittyen.sivusta
Yleensä vältän politiikasta keskustelemista, koska se on varmin keino saada riita aikaisikis. Kerrotko kuitenkin mikä puolue on onnistunut ratkaisemaan tämän hetkiset ongelmat ja kehityskulun?Niinhän ne haluaa sun tekevän. Perussuomalaiset eivät tee yhtään mitään millekään asialle, mutta haluavat kerätä kiukustuneiden äänet uskottelemalla että voisivat tehdä.
Nyt on tullu uusi.Onko vauvelille luotu uusi terveisetketju?
Eivät ainakaan nyt vallassa olevat.Yleensä vältän politiikasta keskustelemista, koska se on varmin keino saada riita aikaisikis. Kerrotko kuitenkin mikä puolue on onnistunut ratkaisemaan tämän hetkiset ongelmat ja kehityskulun?
No ei kyl ole kovin toivottavaa saada stressiä tälläsistä ketjuista..Ihan ymmärrettävää, moni viesti tuntuu soveltuvan itseen. Normaalia.
Näin on, eikä monia muitakaan rajoja.Rakkaus ei tunne puoluerajoja![]()
Mä toivoisin, et kaipaamani sanois suoraan sitten, kun on aika unohtaa ja hän ei enää välitäkään.Juoksen pois, se aika meni jo, elä omaa elämääsi.
Kaivattuni ei tarvitse veruketta, soittaisin itse jos voisin ja saisin. Mies sivusta.Ei taida olla minkäänlaista veruketta jolla voisi numeron antaa/pyytää?