V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos aurinko paistaa ikkunasta sisään, sillä ei ole pahoja aikomuksia eikä se yritä tunkeilla, tuputtaa tai pakottaa mihinkään. Sama ihmisten kanssa. Asiat voi kokea toki ihan millaisina tahansa, mutta se ei tarkoita, että ihmiset toimisivat kuten sinä koet.EI kuul eole kyse harhaluuloisuushäiriöstä vaan ihan konkreettisesti koetusta painostuksesta, joka näkyy jatkuvasti samojen vaihtoehtojen ehdottelemisena. Jos et ole kokenut kyseistä niin todennäköisesti et tajua miltä se minusta vaikuttaa, kun jatkuvasti ehdotetaan samoja huonoja vaihtoehtoja.
Voisitko puhua siis suoraan?Yritän kyllä lähtökohtaisesti puhua totta, en siis tiedä mihin tuolla muualla viitattiin, luonnollisesti jos ei voi puhua ihan suoraan niin voi syntyä vahingossa eri käsityksiä kuin meinas
Kai siinä vaan puhuttiin siitä epävarmuudesta, joka ihmisten välisiin suhteisiin/näihin ihastumis-/rakastumissuhteisiin liittyy, ja joku taisi tokaista, että jos ei puhu totta, se lisää epävarmuutta.Yritän kyllä lähtökohtaisesti puhua totta, en siis tiedä mihin tuolla muualla viitattiin, luonnollisesti jos ei voi puhua ihan suoraan niin voi syntyä vahingossa eri käsityksiä kuin meinas
Ok, mistähän kyse?Sanot, että tiettynä aikana tehtiin tiettyä asiaa, mutta satunpa tietämään ettei tehty.
Se ois ihan ajan ja energian haaskausta esittää kiinnostunutta, en tee sellaista suhdeasioissa, muille ihmisille täytyy tietty olla kohteliaan ”kiinnostunut” jne vaikkei kiinnostaisiTärkeintä on se, ettei anna ymmärtää olevansa kiinnostunut, jos ei sitä ole. Muilla pienemmillä asioilla tai väärinkäsityksillä ei ole niinkään mulle merkitystä. Joku muu voi olla toista mieltä niistäkin.![]()
Samaa mieltä. Tuossa suhteessa olen luotettava, mutta luulen hänen tietävän sen.Tärkeintä on se, ettei anna ymmärtää olevansa kiinnostunut, jos ei sitä ole. Muilla pienemmillä asioilla tai väärinkäsityksillä ei ole niinkään mulle merkitystä. Joku muu voi olla toista mieltä niistäkin.![]()
Kerro tarkemmin, mistä on kyseSanot, että tiettynä aikana tehtiin tiettyä asiaa, mutta satunpa tietämään ettei tehty.