V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä olen. En vieressäsi mutta kirjaimina edessäsi.ikävä, tule viereen![]()
Oispa tämä mun kaipaamaltani!Saisit annoksen tai juuri sen verran kuin tarvitset. Ihan koko helahoidon saa mukaansa.
Eikä muuta. Piste.Kaipaan sinua. Piste.
Oli vallakkaalle vallattomalta.Oispa tämä mun kaipaamaltani!![]()
Liittyvät varmaan sinun tilanteeseen. Ovatko ne sitten ulkoisia vai sisäisiä, sanopa sinä.Ovatko estosi sisäisiä vai ulkoisia?
Mietin vain, kuinka paljon estää se, mitä muut odottavat vs. mitä itse pitää oikeana.Liittyvät varmaan sinun tilanteeseen. Ovatko ne sitten ulkoisia vai sisäisiä, sanopa sinä.
Kaipaamani asettamia.Ovatko estosi sisäisiä vai ulkoisia?
Minulla on avanne ja pussi aina täyttyy kaasusta. Se pullistuu ja lopulta räjähtää kovaa paukahtaen niin että ulosteet roiskuvat laajalle alueelle ja aivan hirveä löyhkä leijuu ympäristössä. En ymmärrä mikä on vialla. Syön ainostaan hernekeittoa ja ruisleipää. Estoni johtuvat siis tästä.Ovatko estosi sisäisiä vai ulkoisia?
Kyllähän mä mietin monesti, mitä muut miettii. Jos hänellä oiskin sama tilanne kuin mulla, niin ei ois niin vaikea ehkä muiden ymmärtää.Mietin vain, kuinka paljon estää se, mitä muut odottavat vs. mitä itse pitää oikeana.
Vahinko on jo tapahtunut, joten he joutuvat miettimään joka tapauksessa.Kyllähän mä mietin monesti, mitä muut miettii. Jos hänellä oiskin sama tilanne kuin mulla, niin ei ois niin vaikea ehkä muiden ymmärtää.
Mun 15v haki just kauas opiskelemaan. Mitä minä hänen täysi-ikäisyyttä odotan?Niin. Kyllä sitä pitää olla sen kanssa, jonka kanssa on lapset mennyt tekemään, niin kauan kunnes nuorin lapsikin on täysi-ikäinen. (ei onnistu lainaus, niin vastaan näin)
Ei siitä aina itse voi päättää. Jos toinen ottaa eron, sitten ottaa.Niin. Kyllä sitä pitää olla sen kanssa, jonka kanssa on lapset mennyt tekemään, niin kauan kunnes nuorin lapsikin on täysi-ikäinen. (ei onnistu lainaus, niin vastaan näin)