Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kolahdit rakas nainen niin kovaa kun olit mun syleilyssä ekan kerran (ja sen jälkeen myös) että olen pitänyt sitä vinkkinä / vihjeenä yläkerrasta.

Meillä on kyllä sama horoskooppimerkki mutta jotain muutakin siinä oli, jotain tosi isoa.

Sä näit kaikkien mun roolien läpi heti että mikä kundi siellä oikeasti on. ❤️

Mä yritin pitää mun tunteet lukossa, taistelin niitä vastaan henkisesti jatkuvasti. Mutta en onnistunut. Nyt ne on auki ja en tiedä mitä pitäisi tehdä niille. Yritän olla ajattelematta mutta ei sekään oikeen toimi. Hirveä ikävä koko ajan ja sanon itselleni että kyllähän mä tämän ikävän kestän. Kai näistä pitäis puhua f2f. Mutta ajatus siitä tuntuu lähinnä kohtalokkaalta, eikä niinkään asioita selvittävältä mikä olisi ehkä toivottavampaa kuin kohtalokkaat käänteet. Ainakin jos järjellä miettii. Mietinkö? En haluaisi kertoa miten paljon tunnen ja kuinka polttavia ne tunteet on koska pelkään että se keikauttaa venettä suuntaan joka voi olla liian hankala

Mä yritin pitää mun tunteet lukossa, taistelin niitä vastaan henkisesti jatkuvasti. Mutta en onnistunut. Nyt ne on auki ja en tiedä mitä pitäisi tehdä niille. Yritän olla ajattelematta mutta ei sekään oikeen toimi. Hirveä ikävä koko ajan ja sanon itselleni että kyllähän mä tämän ikävän kestän. Kai näistä pitäis puhua f2f. Mutta ajatus siitä tuntuu lähinnä kohtalokkaalta, eikä niinkään asioita selvittävältä mikä olisi ehkä toivottavampaa kuin kohtalokkaat käänteet. Ainakin jos järjellä miettii. Mietinkö? En haluaisi kertoa miten paljon tunnen ja kuinka polttavia ne tunteet on koska pelkään että se keikauttaa venettä suuntaan joka voi olla liian hankala
Ei kukaan sinua pakota muuttamaan mitään, vaikka asioista puhuttaisiinkin.

Aloin miettiä, että 45 elinvuoteni aikana vain kaksi naista on istunut sylissäni jos ei seksiasentoja huomioida. Toisen kanssa meillä oli/on kiehtova sielujen yhteys, ikään kuin ystävyys ilman historiaa. Tykkään hänestä varauksetta yhä ja aina vaan. Toisen kohdalla taas kävi niin, että elämästäni löytyi murtumakohta. Hän oli suurin rakastumiseni ja ihminen joka avasi silmäni elämälle ja itselleni. Häntä en enää ehkä ikinä näe, mutta en myöskään unohda. Hän kulkee ajatuksissani hautaan kanssani. Hän on se, kenet olisin valinnut. Hänet yhä valitsisin uudelleen. Hän antoi maistaa elämää ja jätti nälän. Häntä ikävöin.

Yhteistyössä