V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Okseri.Mikä tässä on isoin este tapaamiselle
Veikkaan, että pelot.Mikä tässä on isoin este tapaamiselle
En ollenkaan enää. Pistemäisiä masennushetkiä on, mutta ne menevät ohi. Entä itse?Ootko masentunu?
Niin minäkin.Haluaisin elää sen ihanan rakkauden alkuhuuman todeksi![]()
Tämä: Minulla on avanne ja pussi aina täyttyy kaasusta. Se pullistuu ja lopulta räjähtää kovaa paukahtaen niin että ulosteet roiskuvat laajalle alueelle ja aivan hirveä löyhkä leijuu ympäristössä. En ymmärrä mikä on vialla. Syön ainostaan hernekeittoa ja ruisleipää.Mikä tässä on isoin este tapaamiselle
Mutta kuinka todennäköistä se on?Asiat voi muuttua![]()
Kuinka todennäköistä on, että kaksi ihmistä alkaa tutustua sillä tavalla kuin me..Mutta kuinka todennäköistä se on?
Niitä voi käsitelläVeikkaan, että pelot.
En tiedä, oon jotenkin henkisesti todella uupunut välillä, en nyt tiedä onko se masennusta vai väsymystä ja melankoliaaEn ollenkaan enää. Pistemäisiä masennushetkiä on, mutta ne menevät ohi. Entä itse?
Mua on alkanu kiihottamaan tällainen fantasia: hoikalla naisella olisi leggingsit jalassa niin et "kamelinvarvas" näkyy. Nainen seisoisi ja mä työntäisin pärstäni sen haaroihin kiinni. Nainen pissaisi leggingsien läpi mun suuhun ja naamalle. Nielisin suurimman osan pissasta. Sen jälkeen hieroisin vielä naamaa pissaiseen haaroväliinNuku hyvin