V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En epäröi hetkeäkään, kun laitat tuon mulle suoraan.Ilman epäröintiä tulisit nyt kiinni, halaisit pitkään ja jäisit siihen…
Onko näin..?En epäröi hetkeäkään, kun laitat tuon mulle suoraan.
Jos hän laittaisi.En epäröi hetkeäkään, kun laitat tuon mulle suoraan.
Juu, kun kiipeää kymppiin hypätäkseen, hirvittää, mutta kun haluaa hypätä, nielee pelkonsa.Innokas voi olla myös pelokas, noin niin kun yleensä
Mikä eniten pelottaa? Erehtymisen mahdollisuus, muutos vai mikä?varsinkin jos asia on tärkeä niin se voi pelottaa
Voi pelottaa et jotenkin mokaa tai että on luonut vääriä mielikuvia tai mitä vaan, hyväkin muutos voi pelottaaMikä eniten pelottaa? Erehtymisen mahdollisuus, muutos vai mikä?
Ymmärrän. Eiköhän tässä ole jo mokailtu sen verran, ettei ole hätiä sen puolesta. Kun tutustuu, pääsee perille. Totta kai uusi ihminen on aina kuitenkin hyppy tuntemattomaan.Voi pelottaa et jotenkin mokaa tai että on luonut vääriä mielikuvia tai mitä vaan, hyväkin muutos voi pelottaa
Hyvää yötä nukurauhassa. Millaset unet on sun suosikkeja? Onko sulle tapahtunut niin että kun heräät ja hetken päästä nukahdat uudestaan näät samaa unta mulle on niin tapahtunut kakskertaa elämäni aikana. Sit onko sulle tapahtunut näin yrität aukoo silmii mut ne on niin raskaat et ne painuu millisekunnissa takas kiinni ja oot träppinä unen ja valveen maailmassa? Et noh joo on mulle sittenkin tapahtunut kolmekertaa et jatkuu sama uni. Mut sil yhel kertaa halusin kyl silmät auki oli jännä elokuva menossa ja halusin taukoo siitä flikasta. Mitäs kun näät vai näetkö kauhunta ni heräätkö vai katotko eteenpäin sitä kauhuleffaa mitä unessa näät?Hyvää yötä & kauniita unia J![]()