V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon sen verran hullu et tulisin hakemaan jos oisin varma et saan sut mukaani.Jos ajat pihaan, niin mikä ettei. Ilmoita etukäteen.
Mä oon nyt huonoa seuraa, kun ei kiinnosta taas mikään ja ahdistaa valtavasti. En haluaisi näyttäytyä tällaisena kenenkään edessä.Voisit nytkin istua mun vieressä tässä sohvalla, tai makoilla
Ei mua haittais, vois olla vaikka hiljaa hämärässä, kehoa vastenMä oon nyt huonoa seuraa, kun ei kiinnosta taas mikään ja ahdistaa valtavasti. En haluaisi näyttäytyä tällaisena kenenkään edessä.![]()
Luultavasti alkaisin heti kähmiä. Nyt tosin väsyttää niin, että en varmaan jaksaisi mitään.Voisit nytkin istua mun vieressä tässä sohvalla, tai makoilla
Lähtö tulee joka tapauksessa, joten olisi paljon mukavampaa lähteä sun kanssa.Oon sen verran hullu et tulisin hakemaan jos oisin varma et saan sut mukaani.
Anna lentosuukko seuraavan kerran, kun kohdataan.En tiedä, mikä toimisi?
Uhuh…Luultavasti alkaisin heti kähmiä. Nyt tosin väsyttää niin, että en varmaan jaksaisi mitään.
Jos lähetän postissa niin tapahtuu hieman nopeamminAnna lentosuukko seuraavan kerran, kun kohdataan.
Suukkoja ei voi postittaa. Voit toki koettaa saada sijaisen, jos olet itse estynyt. Lentosuukko on siitä kätevä, etteivät huulet kosketa, mutta se täytyy nähdä.Jos lähetän postissa niin tapahtuu hieman nopeammin
Sehän ois sit videona toimivaSuukkoja ei voi postittaa. Voit toki koettaa saada sijaisen, jos olet itse estynyt. Lentosuukko on siitä kätevä, etteivät huulet kosketa, mutta se täytyy nähdä.
Tää ois mun kaivattu? EhkäAjattelussasi on vakava ulottuvuusristiriita. Haluat pysyä etäällä, mutta haluat läheisyyttä ja hellyyttä.