Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itelle on käynyt kerran samoin. Ihailin yhtä miestä kauempaa useamman kuukauden ja mietin että oispa ite 10 vuotta nuorempi. Sitten yhtäkkiä se mies osoittikin kiinnostusta. Ihan säikähdin, koska en ois ikinä uskonut. Mutta ajattelin, että en voi edes koittaa, kun pilaisin sen miehen mahdollisuudet saada lapsia. Oikeasti olisin kyllä varmasti siinä iässä vielä saanut lapsia, jos olisi 5 vuoden sisällä yrittänyt.
Jatkoa:
Olen siis sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Tämänkään vuoksi en kehdannut tavata ko. Miestä.
ap

Ikäero on ainoa asia mikä tekee mut epävarmaksi hänen suhteensa.
Ihan turha stressata sellaisesta. Oon joskus seurustellut kaivattuni ikäisen kanssa enkä edes muistanut ikäeroa saati huomannut sitä mistään. Kävin myös syksyllä treffeillä ihmisen kanssa joka oli syntynyt samana vuonna kuin kaivattuni. Olisi kummallista minun näkökulmastani katsottuna jos hän stressaisi siitä. Järjetöntä oikeastaan. Ymmärrän epävarmuuden mutten hyväksy sitä 😊

Jatkoa:
Olen siis sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Tämänkään vuoksi en kehdannut tavata ko. Miestä.
ap
Ihan turhaan sä trollaat muka minuna, kun ei se mies edes käy täällä enkä kellekään ole irl tapauksesta kertonut. Eli en ole tunnistettavissa enkä siten leimattavissa.

Yhteistyössä