Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, parasta olis, et hän olis mun elämässä, ettei tarvis kaivata enää. Vaikka kyllä mä taitaisin siltikin kaivata, kun ei pystyttäis kuitenkaan olemaan koko aikaa yhdessä ja nytkin mulla on häntä ikävä ihan koko ajan. Tuskin se mihinkään muuttuu.

Kun tietää, mitä hän todellisuudessa ajattelee, tuntuu lohduttomalta. Toisaalta se voi helpottaa siinä, että ei enää elättele toiveita yhteisestä elämästä. Tunteet eivät häviä, mutta jospa toiveajattelu loppuisi.

Jos oisit täällä, niin voitais pötköttää yhdessä sängyllä. Kirjoittaisin sun selkään, että rakastan sua. 😊
Jeiii arvausleikki mitä kirjoitit. Oon aika huono seuraamaan mukana niin arvaisin että piirsit ripsipiirakan ja sitten kauhistuisin että ei kai oikealla tussilla ja siitä se sitten luontevasti lähtisikin ihan väärään suuntaan. T. Tunnelman sekoittaja😇

Niin, parasta olis, et hän olis mun elämässä, ettei tarvis kaivata enää. Vaikka kyllä mä taitaisin siltikin kaivata, kun ei pystyttäis kuitenkaan olemaan koko aikaa yhdessä ja nytkin mulla on häntä ikävä ihan koko ajan. Tuskin se mihinkään muuttuu.
Tehdään sitten niin, että olet vuoroviikoin hänen kanssaan ja vuoroviikoin minun. Kaikki saavat sen, mitä haluavat.

Yhteistyössä