V
vierailija
Vieras
Mun ajattelussa on tapahtunut huomattavia muutoksia eri asioissa tässä tuntemisen aikana, niin että eipä ihme jos tulee ristiriitainen kuva yms…
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vastauksen löytää tämän sivun keskusteluista.Haluatko avata..?
Ymmärtää, ken tietää. Minä en saa kiinni.Se vain kuvastaa minua, erittäin paljon.
Paljain jaloin nurmikolla kävelyä? Luonnonlapsi?Ymmärtää, ken tietää. Minä en saa kiinni.
Millaisia muutoksia?Mun ajattelussa on tapahtunut huomattavia muutoksia eri asioissa tässä tuntemisen aikana, niin että eipä ihme jos tulee ristiriitainen kuva yms…
Maata sylikkäin, se olis mukavampaa. Kietoutua solmuun.Mun selkään sais piirrellä mut sit haluaisin kyl halailla tuntikausia..
Liian laaja ja varmaan yksityinenkin aihe tässä käsiteltäväksiMillaisia muutoksia?
Muuallakin.Paljain jaloin nurmikolla kävelyä? Luonnonlapsi?
Ei toki. Muutos ei vain ole sun juttu.Näiden suhteen ei koskaan ole mitään varmuutta
niinMaata sylikkäin, se olis mukavampaa. Kietoutua solmuun.
Ymmärrän.Liian laaja ja varmaan yksityinenkin aihe tässä käsiteltäväksi
Tässähän sitä on muutoksia tehty vaikka millä mitalla vuoden sisäänEi toki. Muutos ei vain ole sun juttu.
Sivusta edellinenPaljain jaloin nurmikolla kävelyä? Luonnonlapsi?
Tarkoitin ihmissuhteita.Tässähän sitä on muutoksia tehty vaikka millä mitalla vuoden sisään
Ei mulle ole oikein annettu tilaisuutta muutoksiinTarkoitin ihmissuhteita.
Saa tullatule mun syliin tai tulen sun syliin
Olisi kätevää.Oisitkin rakas mun vuoroviikoin.![]()