Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulehan rakas nainen kasvotusten syliin. Mä voin suudella sun kaulaa, puhua tuhmia, kehua sua matalalla äänellä ja antaa sun tuntea mun partaa. Voin myös hitaalla liikkeellä hyväillä sua housujen sisältä. Niin kauan ja paljon kun haluat.
Onkohan sulla mitään käsitystä kuinka mielelläni tulisin. Ja kuinka paljon oon haaveillut antavani sulle mielihyvää. Oon miettinyt mahtaako se joskus näkyä mun silmistä.

Tekisi mieli laittaa sulle viestiä. Kirjoittaisin siihen, että "Voidaanko puhua? On kesken jääneitä asioita." Oikeasti haluaisin kirjoittaa, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet, ajattelen sinua joka ikinen päivä ja haaveilen sinusta kuin katti kissanmintusta.
Suunnittelin joskus istuttavani kissanminttua pihalle ja seuraavani ikkunasta käykö siinä kissoja. Ja sekoaako ne siitä.

Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle miulta mieheltä mitättömältä, kurjalta kulkijalta, maolta matkamieheltä maan. Huomiseen.

Tekisi mieli laittaa sulle viestiä. Kirjoittaisin siihen, että "Voidaanko puhua? On kesken jääneitä asioita." Oikeasti haluaisin kirjoittaa, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet, ajattelen sinua joka ikinen päivä ja haaveilen sinusta kuin katti kissanmintusta.
Ole hyvä kirjoita. En torju sinua ja vastaisin. Olet mielessäni ja ajattelen sinua päivittäin. Hyvällä.

Yhteistyössä