V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nonen vain ole tärkeä.Miksi niin ajattelet? En käsitä miten voisit olla tärkeämpi.
Toivottavasti saatte sellaisen.En mä tarvi aikaa, vaan oikeen tilaisuuden. Kuin kaivatulle vastasin.
Ei mulla välttämättä ole enää jäljellä sitä viittäkään.Montako vuotta suurin piirtein tarviit aikaa? Viisi, kymmenen vai 20?
Toivottavasti kaivattu ei ajattele musta noin, ymmärrän sinänsä miksi voin vaikuttaa ristiriitaiseltaVaikka ei ajattelisi naruttavansa, asiat voi kokea sellaisina, kun puheet ovat keskenään ristiriitaisia, samoin puheet ja teot.
Niin.Toivottavasti saatte sellaisen.
Mä oon ainakin outo. Ainakin tän nettikäyttäytymisen ja rakastuksen perusteella.Ollaanko me outoja vai outoja![]()
Ei haittaaMä oon ainakin outo. Ainakin tän nettikäyttäytymisen ja rakastuksen perusteella.![]()
Hyvin vahvasti kokemus kaivatusta tämä.Vaikka ei ajattelisi naruttavansa, asiat voi kokea sellaisina, kun puheet ovat keskenään ristiriitaisia, samoin puheet ja teot.