V
vierailija
Vieras
Ei mitään mistä meidän pitäisi huolestua.Apua, mitä täällä tapahtuu![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mitään mistä meidän pitäisi huolestua.Apua, mitä täällä tapahtuu![]()
Ei minultakaan. En ole itkenyt hänen takiaan enää moneen päivään. Vinkumiseksi saa toki sanoa, jos itse asiaan ei osaa argumentoida.Mitkään itkuvinkumiset ei sitten missään oo multa. Öitä![]()
Alan väsyä taas henkisesti, tulisitpa vähän edes vastaan, olisipa edes se viestiyhteys..
Ei taida kovin isoja ongelmia elämässä olla.Ei minultakaan. En ole itkenyt hänen takiaan enää moneen päivään. Vinkumiseksi saa toki sanoa, jos itse asiaan ei osaa argumentoida.
Loistavasti päätelty parista lauseesta!Ei taida kovin isoja ongelmia elämässä olla.
Kyllä. Pikkuisen kun saa perspektiiviä, niin ei itketä tällaiset asiat yhtään!Loistavasti päätelty parista lauseesta!
Samoin minä. mies.Olen itkenyt, mutta en ilmaise sitä täällä tai vauvassa. nainen
Kun et tiedä, et tiedä. Turha viisastella. Ihmisen suurimmat surut tulevat aina rakkaudesta tai rakkaudettomuudesta.Kyllä. Pikkuisen kun saa perspektiiviä, niin ei itketä tällaiset asiat yhtään!
Minäkin sinua.rakastan sua, sanon kaikissa mielikuvissani sulle
Ekalta keväältä tulipa mieleen eräs Romeo&julia viesti tosta emojistaTsemppiä särkyneille!![]()
Viesti, puhelu tai kasvotusten pyyntö riittää. Silloin tämä mies kiittää ja sanoo kyllä. Kaipaan häntä hyvällä.Miten ihmeessä saan sut lähemmäs, ehkä siihen tarvitaankin ihme
Mitä tarkoittaa, että kaipaat häntä hyvällä?Viesti, puhelu tai kasvotusten pyyntö riittää. Silloin tämä mies kiittää ja sanoo kyllä. Kaipaan häntä hyvällä.
-r
Valaisehan vähän?kiinnostais tietää, mitä ajatteli, kun vauvalla alko yhtäkkiä tulla tietynlaisia viestejä![]()
Siis sillon alussaValaisehan vähän?