Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihanimmat unoset r. Tosi paljon mietin sua päivisin ja iltaisin. Onneksi nykyisin saan suht hyvin nukuttua vaikka mietin sua myös öisin. Mä haluaisin yhteisen elämän. Hölmöähän tämä on, mut jotenkin oot saanut mut tällaiseen mielentilaan. Nuku hyvin! 😊❤️

Nuku hyvin
.
Nuku Sinäkin, kiitos vain.
Olet empaattinen,
vaikkakin vähäsanaisesti.
Saan hyvän energian.
.
Minulta ei mtn edellä.
.
Täällä pyritään
tiputtelemaan muutaman
Mangusti-tyyppisen kivan
symppisihmisen aidon
ikäväviestin
rinnalle 'manipulatiivisia
lypsyjä', jotka herättäisivät
maksimaalisen
vastakaipuun > max
monessa henkilössä.
Agendana on
energiavampyrointi
tuuleen soitellen. yt E

Olin silleen. Hold on. Wait a minute. Sitten aloin ynnäillä asioita yhteen. Miksi näitä tulee tänne vain tiettynä aikana ja päivänä. 😄 Toki olin ihan jipii.
Esimerkiksi tämä on toisen hlön.
.
Minä reilusti omana itsenäni
signeeraan. Tarkoitus tosin
olisi päästä kokonaan eroon
molemmista sivuista.
.
Pidän tavasta kirjoittaa
reilusti nimi/identiteetti
framilla. Anonyymi viskely
ei ole se minun
lemmikkikonseptini.
.
E

Mulla on kyllä mennyt opiskelun prokrastionointi jo nextille nevelille. Neljään päivään en ole saanut tehtyä mitään muuta kuin selattua nettiä. Ilalla päätin että valvon niin kauan, että essee on kirjoitettu, mutta niin se on jo puoli kuusi aamulla ja minä olen lukenut varmaan kaikki mahdolliset vauvan ja kaksplussan ketjut, mutta en niitä kirjoja mitä olisi pitänyt, enkä kirjoittanut sitä hemmetin esseetä.

.
#539 viimeisin + tämä.
Sinulle #541.
.
Kirjoittamisesta:
Ehkä eurooppalainen
kustannusyhtiö herättää
minussa halun julkaista
lähivuosina.
Se tunne ei ole
kotimaassa
koskaan noussut.
Jostain syystä näin.
.
Kosmopoliittina
syleilen universaalein
energioin - koko maailmaa,
en vain kotimaatani.
Gaian tahtiin sykkii
Tähtilähettilään sydän.

'Comme un evidence.'

Ja sitten kun on tarpeeksi perspektiiviä niin ymmärtää olla vähättelemättä toisten itkuja. Sivusta
No ei kyllä pidä paikkaansa. Itse olen aina kammoksunut teitä pikkuasioista itkijöitä, kun toisilla ihmisillä on yksi toisensa jälkeen oikeita isoja murheita. Näistä asioista jatkuvasti tihruuttavilla ei ole kaikki enot veneessä.

Itsekin olen itkenyt lähes joka päivä melkein vuoden ajan, mutta se on ollut rakkaan läheisen itsemurhan takia, ei minkään ihastuksen.

No ei kyllä pidä paikkaansa. Itse olen aina kammoksunut teitä pikkuasioista itkijöitä, kun toisilla ihmisillä on yksi toisensa jälkeen oikeita isoja murheita. Näistä asioista jatkuvasti tihruuttavilla ei ole kaikki enot veneessä.

Itsekin olen itkenyt lähes joka päivä melkein vuoden ajan, mutta se on ollut rakkaan läheisen itsemurhan takia, ei minkään ihastuksen.
Sitten kun enemmän elät saat perspektiiviä asioihin ja ymmärrät ettei kokemukset ole vertailukelpoisia ja toivottavasti kasvat sen verran ettet tunne tarvetta vähätellä muiden kokemuksia. Erisivusta

Yhteistyössä