V
vierailija
Vieras
Laittaisit viestin?Alan väsyä taas henkisesti, tulisitpa vähän edes vastaan, olisipa edes se viestiyhteys..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laittaisit viestin?Alan väsyä taas henkisesti, tulisitpa vähän edes vastaan, olisipa edes se viestiyhteys..
Rajoitti mun viestintää..Laittaisit viestin?
Olispa mulle. Nuku hyvin joka tapauksessa.Mitä ihanimmat unoset r. Tosi paljon mietin sua päivisin ja iltaisin. Onneksi nykyisin saan suht hyvin nukuttua vaikka mietin sua myös öisin. Mä haluaisin yhteisen elämän. Hölmöähän tämä on, mut jotenkin oot saanut mut tällaiseen mielentilaan. Nuku hyvin!![]()
Olin silleen. Hold on. Wait a minute. Sitten aloin ynnäillä asioita yhteen. Miksi näitä tulee tänne vain tiettynä aikana ja päivänä.Siis sillon alussa
Alkais kyllä posket kuumottaa jos tää ois mulle.Viesti, puhelu tai kasvotusten pyyntö riittää. Silloin tämä mies kiittää ja sanoo kyllä. Kaipaan häntä hyvällä.
-r
.Nuku hyvin
Esimerkiksi tämä on toisen hlön.Olin silleen. Hold on. Wait a minute. Sitten aloin ynnäillä asioita yhteen. Miksi näitä tulee tänne vain tiettynä aikana ja päivänä.Toki olin ihan jipii.
Tämä on trôllausta. xMitkään itkuvinkumiset ei sitten missään oo multa. Öitä![]()
Komppaan näitä kahta.Minäkin sinua.
No ei kyllä pidä paikkaansa. Itse olen aina kammoksunut teitä pikkuasioista itkijöitä, kun toisilla ihmisillä on yksi toisensa jälkeen oikeita isoja murheita. Näistä asioista jatkuvasti tihruuttavilla ei ole kaikki enot veneessä.Ja sitten kun on tarpeeksi perspektiiviä niin ymmärtää olla vähättelemättä toisten itkuja. Sivusta
Sitten kun enemmän elät saat perspektiiviä asioihin ja ymmärrät ettei kokemukset ole vertailukelpoisia ja toivottavasti kasvat sen verran ettet tunne tarvetta vähätellä muiden kokemuksia. ErisivustaNo ei kyllä pidä paikkaansa. Itse olen aina kammoksunut teitä pikkuasioista itkijöitä, kun toisilla ihmisillä on yksi toisensa jälkeen oikeita isoja murheita. Näistä asioista jatkuvasti tihruuttavilla ei ole kaikki enot veneessä.
Itsekin olen itkenyt lähes joka päivä melkein vuoden ajan, mutta se on ollut rakkaan läheisen itsemurhan takia, ei minkään ihastuksen.