Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaipaamani kirjoitti joskus että hänestä on tullut huonoitsetuntoinen. Ja mä mietin, et miten noilla kasvoilla, tuolla kropalla ja luonteella voi olla huono itsetunto. Kun hänellä on vielä hieno ura, niin ei olisi hänestä uskonut. Mut en tiedä oliko hän tosissaan silloin ollenkaan.

Millaista syvempää totuutta tarkoitat esimerkiksi?
Esimerkiksi, että ei ole rehellinen sille kuka oikeasti on, mitä oikeasti haluaisi ja miten haluaisi ilmaista itseään. Jatkuvasti antaa toisten määritellä miten tulisi olla. Tai ei ole rehellinen mahdollisesti itselleen haitalliselle ympäristölle ja yhteisölle. Omat toiveet, oma aito itseys, on hautautunut ulkoisten paineiden ja esittämisen alle. En ole mikään psykologi ja olen vähän väsynytkin. Tämä on vain pohdintaani.

Mulla on just sellanen itsetunto, et viimeksi tänään kaupassa kun joku mies kääntyi katsomaan niin oletin sen katsovan miten toikin on noin ruma. Sehän on todennäköisin vaihtoehto kohdallani. Mustahan on jo kotona lapsena sanottu ettei meidän tyttö tule ketään saamaan kun se on niin ruma. No on se rumakin pariutunut. Valitettvasti. Eikä rumuuskaan ole joskus elämässä estänyt ottamatta yhteyttä kiinnostavaan jonka kuvitteli olevan erilainen. No ei ollut. Ei jaksa enää vaivautua nolaamaan enempää itseään kenenkään kanssa.

Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kaipaan sinua. 🥺
Olisi ollut ihanaa viettää vappua kanssasi. 🥰 Ja päivän päätteeksi saisi nukahtaa kainaloosi. 😍
En mennyt piknikille. En jaksanut ihmisiä tänään. Kävin vaan munkkeja paistamassa ja toki syömässä. Oon miettinyt saattaakohan mulla olla diabetes. Mua on alkanut jopa oksettaa hiilareiden syömisen jälkeen. 😒
-M.K.K

Mulla on just sellanen itsetunto, et viimeksi tänään kaupassa kun joku mies kääntyi katsomaan niin oletin sen katsovan miten toikin on noin ruma. Sehän on todennäköisin vaihtoehto kohdallani. Mustahan on jo kotona lapsena sanottu ettei meidän tyttö tule ketään saamaan kun se on niin ruma. No on se rumakin pariutunut. Valitettvasti. Eikä rumuuskaan ole joskus elämässä estänyt ottamatta yhteyttä kiinnostavaan jonka kuvitteli olevan erilainen. No ei ollut. Ei jaksa enää vaivautua nolaamaan enempää itseään kenenkään kanssa.
Tuo on äärimmäisen inhottavaa. Näytät miltä tahansa, et todellakaan ole ruma ja et ansaitse tuollaista arvostelua osaksesi. Se arvostelu ja piikittely kertoo heidän rumuudestaan. Ongelma on yhteiskunnassa ja ihmisten asenteissa ja käytöksessä, ei sinussa. Sinä olet kaunis ja tärkeä 🌺

Tuo on äärimmäisen inhottavaa. Näytät miltä tahansa, et todellakaan ole ruma ja et ansaitse tuollaista arvostelua osaksesi. Se arvostelu ja piikittely kertoo heidän rumuudestaan. Ongelma on yhteiskunnassa ja ihmisten asenteissa ja käytöksessä, ei sinussa. Sinä olet kaunis ja tärkeä 🌺
Kun tuon tajuaa, alkaa itsetunto nousta ja sitä alkaa säihkyä entisestään muidenkin silmissä :)

Yhteistyössä