Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi picculakas.
Bubsaus! 🩷💛💜
Cirsukuonoon pusu.
Sun puputurkki on
hohtavanvalkoinen,
vaikka missä könyät.
Samoin töpöhäntä.
Valkoisena ja pörheänä
kimmeltää.
ෆ⁠╹⁠ ⁠.̮⁠ ⁠╹⁠ෆ
E©®

Rakas M(n), jos joskus nähdään yössä niin voidaan katsoa ihan yökerhon nurkasta pimein paikka ja sä voit istua kasvotusten mun syliin ja nojata mun hartiaan. Mä hyväilisin hitaasti sun huosujen sisältä, suutelisin hitaasti sun kaulaa ja huulia, kehuisin sua sun korvaan mun matalalla äänellä ja tuntisit mun partaani ihan niin kauan kun haluat. Siellä on niin pimeetä ja musa niin kovalla, että sä voit laueta niin monta kertaa kun haluat eikä jäätäisi kiinni, huh. Rakastan. Vain sinä.

Rakas M( n ), jos joskus nähdään yössä niin voidaan katsoa ihan yökerhon nurkasta pimein paikka ja sä voit istua kasvotusten mun syliin ja nojata mun hartiaan. Mä hyväilisin hitaasti sun huosujen sisältä, suutelisin hitaasti sun kaulaa ja huulia, kehuisin sua sun korvaan mun matalalla äänellä ja tuntisit mun partaani ihan niin kauan kun haluat. Siellä on niin pimeetä ja musa niin kovalla, että sä voit laueta niin monta kertaa kun haluat eikä jäätäisi kiinni, huh. Rakastan. Vain sinä.

Tieks tää sivusto mainostaa mulle jotain street food -tapahtumaa Nokialla, ja mainoksessa on tollanen joku herkku, missä on päällä suklaa- ja kinuskikastiketta, tai siltä ainakin näyttää. Tekis mieli tuotakin maistaa. Onkohan täällä muutki persoja makealle?

Yhteistyössä