V
vierailija
Vieras
Mitään hyvää tässä elämässä ei tule enää olemaan. Ja näin haluttiin tapahtuvan. Niin se oli siinä sitten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä sinä noin päättelit? Kommentoijat voivat olla ketä tahansa.Säälittävää että ihmiset joutuvat kirjoittamaan itselleen terveisiä. Kertoo yhteiskunnan syvästä ahdingosta kun yksilötasolla ketään ei kiinnosta kuin oma itsensä. Narsismi, aikamme vitsaus.
En tiedä kuka olet, mutta älä omi näitä. SivustaOletko sinä sellainen?
Mä haluaisin jakaa koko loppuelämäni kaipaamani kanssa. Huokaus!Ensimmäiset tuomet tuoksuivat. Kaikki kevään ilot kun saisi kokea rakkaan kanssa.
Vain sinä voit auttaa tajuamaan, mutta se vaatii sinulta vaivannäköä ja halua vastata, kun kysytään.Se on kylmäävä tunne, kun tajuaa, ettei kukaan oikeasti tajua. Ja sen kanssa on vaan elettävä. Eikä halua enää elää.
Vain sinä voit auttaa tajuamaan, mutta se vaatii sinulta vaivannäköä ja halua vastata, kun kysytään.
LuonnollisestiKun rakastaa, haluaa itsekin tulla rakastetuksi.
Käsi kädessä kuljettaisiin.
En tajua.Miten monta kertaa luulet että itseään haluaa nöyryyttää muiden edessä ja yrittää tehdä näkyväksi asioita, joita kukaan muu ei koe? Eikä näe. Ja näin sen on haluttu olevan. Kyllä se tie on kuljettu jo loppuun ja nakattu hanskat naulaan, että antaa olla sitten näin.
Et tietenkään tajua. Sinä elät jossain rakkauskuplassa, jossa kaikki onnistuu ja mahdollisuuksia on. Et elä minun maailmassa.En tajua.
En todellakaan elä. Viimeisinä vuosina juuri mikään ei ole onnistunut, ei varsinkaan rakkaus. Kerro, millainen sinun maailmasi on.Et tietenkään tajua. Sinä elät jossain rakkauskuplassa, jossa kaikki onnistuu ja mahdollisuuksia on. Et elä minun maailmassa.