V
vierailija
Vieras
Tää ois ihana saada just nytMillaista mahtaa olla halata ensimmäistä kertaa? Onko se varovaista tunnustelua vai vetääkö voima heti vimmatusti vastakkain?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää ois ihana saada just nytMillaista mahtaa olla halata ensimmäistä kertaa? Onko se varovaista tunnustelua vai vetääkö voima heti vimmatusti vastakkain?
Mä en halaa yleensä varovasti. Tai riippuu ketä, häntä en ainakaan. Mä mietin tänään, et tulisiko meidän ekan halauksen perään varovainen suudelma. Uskaltaisinko varastaa pienen suukon, pohdin.Millaista mahtaa olla halata ensimmäistä kertaa? Onko se varovaista tunnustelua vai vetääkö voima heti vimmatusti vastakkain?
Se on samanlaista kun saat rakastamaltasi naiselta ensimmäisen rutisevan ja polttavan pierun naamaasi.Millaista mahtaa olla halata ensimmäistä kertaa? Onko se varovaista tunnustelua vai vetääkö voima heti vimmatusti vastakkain?
Mä haluaisin olla hänen kainaloinen just nyt. Voisin ujuttaa käden paidan alle ja tunnustella varovasti paljasta rintaa ja vatsaa. /sivuTää ois ihana saada just nyt
Tämäkin ois ihanaa just nytMä haluaisin olla hänen kainaloinen just nyt. Voisin ujuttaa käden paidan alle ja tunnustella varovasti paljasta rintaa ja vatsaa. /sivu
Ja nuolla hikisiä kainaloitaMä haluaisin olla hänen kainaloinen just nyt. Voisin ujuttaa käden paidan alle ja tunnustella varovasti paljasta rintaa ja vatsaa. /sivu
Et kyllä ole Ap, koska se olen minä. Mene muualle eritteinesi.Ja nuolla hikisiä kainaloita
ap
Voidaanko harrastaa pieru-ja eriteleikkejä?Haluaisin jo nukkumaan, mutta ei voi alkaa. Olisitpa vieressä, niin voisin odotella sinussa kiinni.
Tottakai voidaa. Mäkin tykkään niistä oikeasti.Voidaanko harrastaa pieru-ja eriteleikkejä?
ap
IhanaaTottakai voidaa. Mäkin tykkään niistä oikeasti.
YHY YHY YHHYYHaluaisin jo nukkumaan, mutta ei voi alkaa. Olisitpa vieressä, niin voisin odotella sinussa kiinni.