V
vierailija
Vieras
En minäkään. Ehkä sivusta?
Se oli hänen päätöksensä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En minäkään. Ehkä sivusta?
pieruterapia auttaa niin mielenvikaisia kuin terveitäkin...En ymmärrä mei tä.
Miksi?
- nn
Olisko just Darwinin yllä.Ikävä mennä nukkumaan surullisena ja tietämättä, missä mennään.
pieruterapia auttaa niin mielenvikaisia kuin terveitäkin...Ikävä mennä nukkumaan surullisena ja tietämättä, missä mennään.
pieruterapia auttaa niin mielenvikaisia kuin terveitäkin...Mitä kauneimmat unoset r. Oot mulle erityinen ja niin valtavan. Ikävä sua, olisitpa täällä mun luona, ois kiva jutella sylikkäin niin kauan, kunnes nukahdetaan toisiimme kietoutuneena. Nuku hyvin!
![]()
pieruterapia auttaa niin mielenvikaisia kuin terveitäkin...Mulla on ollut viime aikoina yksi ”näky” joka ei jätä mua rauhaan. Näen tilanteen jossa menetän sen mitä meillä on. Sano ettei se ole totta.
Millainen se näky on? Mikään ei ole katoamassa, enkä ole menossa mihinkään.Mulla on ollut viime aikoina yksi ”näky” joka ei jätä mua rauhaan. Näen tilanteen jossa menetän sen mitä meillä on. Sano ettei se ole totta.
Olisi autuasta.Tekis mieli vaan painaa pää sun olkapäätä vasten ja nukahtaa.
pieruterapia auttaa niin mielenvikaisia kuin terveitäkin...Ehkä olen ymmärtänyt jotain hänestä väärin. Maalailin jotain mielikuvaa...
Koska tämä on väärin, se miten tämä käsiteltiin. Näinkin pitkän ajan jälkeen.
Peruuttamaton.Millainen se näky on? Mikään ei ole katoamassa, enkä ole menossa mihinkään.
Kuolema? En ole kuolemassa.Peruuttamaton.
Kerro siitä näystä?Mulla on ollut viime aikoina yksi ”näky” joka ei jätä mua rauhaan. Näen tilanteen jossa menetän sen mitä meillä on. Sano ettei se ole totta.
pieruterapia auttaa niin mielenvikaisia kuin terveitäkin...Olisi autuasta.
Ei onneksi.Kuolema? En ole kuolemassa.
Ansainnut mitä?En ole "hyvä" ihminen, mutta en olisi ansainnut tätä. nn
pieruterapia auttaa niin mielenvikaisia kuin terveitäkin...Mulla oli välillä ajatus, että tässä käy varmaan niin, että tavataan kerran - kun olen kuolinvuoteella. Nyt en ole miettinyt sitä, kun on tullut olo, että olisit lähempänä.
Sama homma.En ole "hyvä" ihminen, mutta en olisi ansainnut tätä. nn
Vaan? Pelkäätkö, että lähestyminen tai kohtaaminen rikkoisi tämän?Ei onneksi.
mm. Vaikenemista ja vastaamattomuutta. Sitä etten koskaan saanut rehellistä suoraa viestiä tai puhetta. Tilanteessa, jossa se olisi ollut enemmän kuin tarpeen. Se olisi estänyt niin paljon...Ansainnut mitä?