Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielenvikaisen palstakaseron polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää!

Mulla on hyvin samankaltaista ongelmaa, että jotenkin nielaisen tunteet sisälleni ja ulospäin yritän näyttää mahdollisimman viileeltä. Jätän sanomatta. Siihen on kyllä monia syitä miksi niin. Oon kai myös liian tottunut luopumaan ihmisistä kun ei oo ollut onnea ihmissuhdeasioissa kauheasti, niin sitä olettaa valmiiksi niin. Valmistautuu siihen. Osaan käsitellä omat tunteeni, mutta huomaan että just ne sellaiset mustasukkaisuuden pistokset ja sydämen valahtamiset rinnassa, mitä mäkin tunsin, ovat muuttuneet nyt epävarmuudeksi ja ujoudeksi. En koe mitään negatiivista mistään sinällään. Vain menettänyt näköjään itseluottamukseni.

Tunteiden nielaisijan polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää!

Mulla on hyvin samankaltaista ongelmaa, että jotenkin nielaisen tunteet sisälleni ja ulospäin yritän näyttää mahdollisimman viileeltä. Jätän sanomatta. Siihen on kyllä monia syitä miksi niin. Oon kai myös liian tottunut luopumaan ihmisistä kun ei oo ollut onnea ihmissuhdeasioissa kauheasti, niin sitä olettaa valmiiksi niin. Valmistautuu siihen. Osaan käsitellä omat tunteeni, mutta huomaan että just ne sellaiset mustasukkaisuuden pistokset ja sydämen valahtamiset rinnassa, mitä mäkin tunsin, ovat muuttuneet nyt epävarmuudeksi ja ujoudeksi. En koe mitään negatiivista mistään sinällään. Vain menettänyt näköjään itseluottamukseni.
Mitä tarkoittaa ei onnea ihmissuhdeasioissa?

Miten itseluottamustasi voisi kohentaa? 😊

Mitä kauneimmat unoset r! Ikävöin sinua. ❤️ Täällä paistoi koko päivän aurinko ja lupaa aurinkoista alkuviikkoon. Ehkä mä voisin koittaa lähetellä täältä aurinkoiset terkut myös sinnepäin, josko ne sua hieman lämmittäis. Nuku hyvin. 🌙☀️

Miten itseluottamustasi voisi kohentaa? 😊
Kyllä sitä joku ihmeellisesti on yrittänyt sörkkiä järjestykseen 😊 Siksi se on nykyään lähinnä sellaista tiettyihin hetkiin liittyvää, jossa tulee olo että haluaa piiloutua eikä yrittää. Itseään suojellakseen. Kaikenlaisen kokemisessa on se hyvä puoli että ei osaa pelätä mitään. Mutta ujous iskee edelleen silti.

Kyllä sitä joku ihmeellisesti on yrittänyt sörkkiä järjestykseen 😊 Siksi se on nykyään lähinnä sellaista tiettyihin hetkiin liittyvää, jossa tulee olo että haluaa piiloutua eikä yrittää. Itseään suojellakseen. Kaikenlaisen kokemisessa on se hyvä puoli että ei osaa pelätä mitään. Mutta ujous iskee edelleen silti.
Mulla on tuota piileskelyä nyt noihin opintoihin liittyen. Pitäisi vielä loppupuristus tehdä, mutta en vaan saa tehtyä. Pitäisi ottaa yhteyttä opettajaan ja viivyttelen, vaikka se vaan pahentaa ongelmaa.

Mitä tällä takoitit?
Jos ei onnistu mitenkään vaikka molemmat yrittäisi, niin on se aika onnetonta silloin. Kun siihen tuntui puuttuvan korkeammat voimatkin. Tai että pitkä parisuhde kaatuu ihan järjettömällä tavalla. Tuntui siinäkin että jokin korkeampi voima vaan päätti että nyt tämä loppuu ja hetkellisesti menee aika helvetiksi. Missään ei ole mitään järkeä.

Mulla on tuota piileskelyä nyt noihin opintoihin liittyen. Pitäisi vielä loppupuristus tehdä, mutta en vaan saa tehtyä. Pitäisi ottaa yhteyttä opettajaan ja viivyttelen, vaikka se vaan pahentaa ongelmaa.
Onnistun pakottamaan itseni vähän kaikkeen sen ajatuksen avulla, että kärsin mielummin hetken kunnolla kuin pidemmän aikaa stressaten mitä pitäisi tehdä. Paitsi ihmissuhdeasioissa en jostain syystä onnistu saman ajatuksen avulla ottamaan yhteyttä. Tsemiä koulutehtäviin

Yhteistyössä