V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä, kiitos samoin, kauniita unia!Nukun nykyään todella hyvin. Nukkukaa tekin.
Se voisi käyttää tekoälyä datan jäsentelyssä ja yhdistelyssä. Ole varovainen mitä kerrot elämästäsi. Terapeuttisikin on vain ihminen.
En ollut saatavilla koska niin ajattelit loppujen lopuksi. Onnea uuteenYmmärrät väärin. Ajaudun tekemään asioita, koska sä et ole saatavilla..
Tää oli hämmentävä, huomasin et olin laittanut tismalleen samalla minuutilla toisaalle, meinasin laittaa tänne kans ensin..Rakastan sinua.<3
Siellä jo reissattu, kauniissa luonnossaSuksi suolle
What? En ymmärräEn ollut saatavilla koska niin ajattelit loppujen lopuksi. Onnea uuteen![]()
Olen katsonut ja ymmärtänyt puhumattomuuden tarkoittavan epäkiinnostusta. Enempää en pysty ymmärtämään, kun mitään ei ole sanonut. Joten olen jättänyt rauhaanTai sä hänen. Etkö?
Miten voi puhua jos ei oo yhteyttä? Onko teillä?Olen katsonut ja ymmärtänyt puhumattomuuden tarkoittavan epäkiinnostusta. Enempää en pysty ymmärtämään, kun mitään ei ole sanonut. Joten olen jättänyt rauhaan![]()