V
vierailija
Vieras
Jos on vain kaipausketjussa tarjolla, ei voi puhua mistään todellisesta.Mitä haluat? Vilpittömästi ajattelen, että kaikki on ollut tarjolla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos on vain kaipausketjussa tarjolla, ei voi puhua mistään todellisesta.Mitä haluat? Vilpittömästi ajattelen, että kaikki on ollut tarjolla.
IrlJos on vain kaipausketjussa tarjolla, ei voi puhua mistään todellisesta.
Hyvä teille. Minun suuntaani ei ole sellaista viestiä tullut.
Vittu mitä imelää paskaaNojaisin olkaasi, ottaisin kädestä, kiertyisin syliisi. Oltaisiin poski vasten poskea, kunnes huulet löytäisivät toisensa ja luonnonvoimat virtasivat kuin Imatran koski. Viimein olisimme vain toisillemme.
Käy suihkussa äläkä syö eritteitäsi, niin helpottaa.Vittu mitä imelää paskaa![]()
Täällä on kirjoittanut monta.Ette tunne toisianne.
Kenelle?Tälläsellä meiningillä päätot sitten alottaa tän uuden vaiheen. Ei lupaa kauheen hyvää. Ei tunnu kovin huomioidulta.
Mitäpä sillä on väliä. Mitäpä millään on.Kenelle?
Juu, minä näen omiani tai itse asiassa en näe vaan kuvittelen. Näe varsin hyvin, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa.Pieleen menee, jos on hyvä mielikuvitus ja haluaa nähdä asioita siellä missä niitä ei ole. Se on inhimillistä.
Tän tipun kaivatulle ei kelvannut edes hotelliyö mun lähellä. Toivottavasti sun tipu tajuaa.En tiedä mikä täällä on mitäkin, haluan vaan tipun lähelle![]()
Tiedät hyvin, että mä tuun aina vähintään puolitiehen. Sua vaan ei usein näy siellä.Älä ihmeessä tule vastaan. Pysy kovana äläkä anna tuumaakaan periksi.