V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikähän sulle riittäisi?Too little too late
Mikä kanava?Haluat vain, että kanava on auki, mutta et käytä sitä.
Miksi?Miksi? Olen pitänyt estossa, etten vahingossa soittele, kuten kerran soitin.
Puhelin- ja viestiyhteydet.Mikä kanava?
Niin, miksi kanavan täytyy olla auki, jos sitä ei aio käyttää?Miksi?
Minä kannan sinua. Sielussani, sydämessäni.Välillä kantaa, välillä ei. Rakkaus ei häviä, mutta usko mihinkään katkeilee.
Mee nyt nukkumaan.Too little too late
Jos et kerran aio käyttää, niin kerro se hänelle suoraan.Niin, miksi kanavan täytyy olla auki, jos sitä ei aio käyttää?
Ai kerron hänelle suoraan, että en laita sulle viestiä, kun et ole ilmoittanut, että saisin laittaa?Jos et kerran aio käyttää, niin kerro se hänelle suoraan.
Tietäisinpä sen. Olisipa edes jotakin todellista.Minä kannan sinua. Sielussani, sydämessäni.
Pitääkö viestittelyyn olla lupa? Jos on olemassa yhteydenottokanava, niin eikö silloin ole myös sen käyttäminen jo ilmoitettu käytettäväksi?Ai kerron hänelle suoraan, että en laita sulle viestiä, kun et ole ilmoittanut, että saisin laittaa?
Kenen kanssa, naisen vai miehen? Rakkaus on sanamuotoja vahvempi.Mua jännittää ihan älyttömästi viesteily sun kanssa. En oo ollenkaan rentona vaan ahdistelen joka kirjoitettua sanaa, ihan kuin just se vois murtaa kaiken meidän väliltä.![]()
Täytyy, kun on kielletty viestimästä.Pitääkö viestittelyyn olla lupa? Jos on olemassa yhteydenottokanava, niin eikö silloin ole myös sen käyttäminen jo ilmoitettu käytettäväksi?
Naisen. Maailman kauneimman sellaisen.Kenen kanssa, naisen vai miehen? Rakkaus on sanamuotoja vahvempi.
Sitten et ole hän.Tietäisinpä sen. Olisipa edes jotakin todellista.