Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole kristitty ja jumalakäsitykseni ei perustu kristinuskoon. Kun mainitsin, että Jumala näkee rakkauteni, se oli minun maailman katsomukseni kautta tehty tulkinta. On suorastaan vastenmielistä, että ihmiset (vauvan puolella) tuputtavat jatkuvasti omia uskonkäsityksiään toisille. - naisesta pitävä nainen
*ja arvostelevat. Ei siinä, jos silloin tällöin aiheesta nousee asiallista keskustelua, mutta kun se monesti menee saarnaamiseksi.

Mikä helpottaisi? Itse en ole keksinyt ratkaisua.
Jos olet se nainen keneksi sinua toivon. Anna anteeksi sovitaan yhdessä pelisäännöt. Puhutaan asioista. Kerrot mulle kaiken miten olen aiheuttanut mielipahaa ja keksitään säännöt rakkaudelle. En halua enää itsekkään itkeä ja surea tätä tilannetta.

Ottaisin sut takaisin heti ja olisin ymmärtäväinen.

Jos olet se nainen keneksi sinua toivon. Anna anteeksi sovitaan yhdessä pelisäännöt. Puhutaan asioista. Kerrot mulle kaiken miten olen aiheuttanut mielipahaa ja keksitään säännöt rakkaudelle. En halua enää itsekkään itkeä ja surea tätä tilannetta.

Ottaisin sut takaisin heti ja olisin ymmärtäväinen.
Hän ei voi ottaa takaisin, kun ei ole koskaan omakseen hyväksynytkään. Jos olette olleet yhdessä, en ole kaipaamaasi.

Mä olen haaveillut kaikesta mahdollisesta meidän välillä. Ehkä vielä meillä on herkät ja kiihkeät sekä hellät ja intohimoiset päivät, ne jotka alkavat pusuilla ja päättyvät helliin ja kuumiin suudelmiin. Sitä toivon. 😍

En oikein tiedä, mitä kirjoittaa. Jos olen tietämättäni loukannut, pyydän sitä anteeksi. Nyt pyyhin kyyneleet silmistäni ja menen nukkumaan. Huomenna alkaa uusi viikko ja toivon, että se tuo mukanaan valoa.n

Mä en kerenny edes kovin hyvin tutustuu häneen lopulta, mut mitä enempi tutustuin hiljalleen, niin sitä enemmmän pidin hänestä. Ihan uskomaton likka, jää hyvät muistot, vaikka mitään ei kerenny tapahtua. Joskus se on parempi niin.

Minulla on ollu levoton mieli ja uskon, etten nuorempana olisi ollut valmis sitoutumaan loppuelämän suhteeseen. Vasta kohdatessani kaivatun aloin miettiä, että voisin asettua aloilleni ja että parisuhde vois olla ihan hyvä vaihtoehto.

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Saisinpa sinut tänne viekkuuni niin voisin syleillä sinua. 🥰 Voisin ehkä vähän myös nuuskutella sinua. Tuoksut hyvältä. Huumaavan hyvältä. 😍
Mulla on ihossa sellaisia läiskiä missä ei ole pigmenttiä. Ovat aika hauskan näköistä. 😄 Se on vaan levinnyt ajan kanssa.
-M.K.K

Yhteistyössä