V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
*ja arvostelevat. Ei siinä, jos silloin tällöin aiheesta nousee asiallista keskustelua, mutta kun se monesti menee saarnaamiseksi.En ole kristitty ja jumalakäsitykseni ei perustu kristinuskoon. Kun mainitsin, että Jumala näkee rakkauteni, se oli minun maailman katsomukseni kautta tehty tulkinta. On suorastaan vastenmielistä, että ihmiset (vauvan puolella) tuputtavat jatkuvasti omia uskonkäsityksiään toisille. - naisesta pitävä nainen
Jos olet se nainen keneksi sinua toivon. Anna anteeksi sovitaan yhdessä pelisäännöt. Puhutaan asioista. Kerrot mulle kaiken miten olen aiheuttanut mielipahaa ja keksitään säännöt rakkaudelle. En halua enää itsekkään itkeä ja surea tätä tilannetta.Mikä helpottaisi? Itse en ole keksinyt ratkaisua.
Hän ei voi ottaa takaisin, kun ei ole koskaan omakseen hyväksynytkään. Jos olette olleet yhdessä, en ole kaipaamaasi.Jos olet se nainen keneksi sinua toivon. Anna anteeksi sovitaan yhdessä pelisäännöt. Puhutaan asioista. Kerrot mulle kaiken miten olen aiheuttanut mielipahaa ja keksitään säännöt rakkaudelle. En halua enää itsekkään itkeä ja surea tätä tilannetta.
Ottaisin sut takaisin heti ja olisin ymmärtäväinen.
Aloittakaa puhumisellaMä haluisin yrittää vielä mutta ahdistaa ajatus ettei puhuttaisi ja jäisi sotku.