Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo silleen se olisi huojentavaa, kun vaan osaisi.Aloittakaa puhumisella![]()
Kyllä se siitä lähtee, kun ei yritä liikaa.Joo silleen se olisi huojentavaa, kun vaan osaisi.
Jos olisi minulle, suostuisin ilman muuta ja saisit mahdollisuutesi. Hyvää yötä, ehkä sivusta.Mikään ei ole peruuttamatonta jos on tahtoa. Lupaan olla luottamuksesi arvoinen.
Olen käynyt henkisesti raskaan polun läpi ja pyytäisin vielä mahdollisuutta.
Niin, tarvii aikaa ja hyvän tunnelman.Kyllä se siitä lähtee, kun ei yritä liikaa.
Siksi nää palstat ei oo hyviä keskusteluun.Mä teen jotain väärin. Sanon jotain ajattelematta. Mua väärinymmärretään. Sitten murjaisen jotain muka itseironista, koska olen turhautunut. Toisten jutut ja trollit sekoittuvat pottiin. Vyyhti pahenee.
Anna mahdollisuus. Pyydä mut käymään. Lupaan kuunnella ja olla tukena. Voin myös lähteä heti pois jos ahdistaa. Haluaisin kertoa miten ikävä mulla on ollut.Joo silleen se olisi huojentavaa, kun vaan osaisi.
Sama kun en ikinä pyytänyt numeroa.Mulla nyt ei vaan ole mitään muuta paikkaa missä voin jakaa mun aivot mun kaivatulle.
Olisinpa. Kauan en kyllä vieressä pötköttäisi, vaan vetäisin sut mun päälle.Olisit vieressä pötköttämässä![]()
OlisinpaOlisit vieressä pötköttämässä![]()
Siinäkin keskuistelussa on hankala pysyy mukana kun hämmentäjiä riittää. ja tunnisteet alkaa sekottua jne jne..Täältä kaivatun löytäminen on kyl hankalaa, vaikka tiedän et "omani" oli joskus vauvalla.
Nätisti sanottu -SivustaKaiken kauniinkin keskellä muistaisin sinut.