Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on jotenkin mielessä sellainen tosi hidas nautiskelu, sellainen, et pystyis olemaan toisen edessä ihan paljaana ihan joka tavoin. Hidasta tunnustelua, miltä toinen tuntuu ja miltä itsessä tuntuu, kun hyväilee sitä toista.

Anna mahdollisuus. Pyydä mut käymään. Lupaan kuunnella ja olla tukena. Voin myös lähteä heti pois jos ahdistaa. Haluaisin kertoa miten ikävä mulla on ollut.

Sotkut voidaan siivota. Annetaan toisille aikaa ja ollaan armollisia. Löydetään se rakkaus uudelleen.
Haluisin, mutta kun alan ajatella sitä miten kaikki meni tulee olo ettei toista varmaan kiinnosta.

Miltäköhän meidän eka kerta tuntuis ja millainen se olis? Nopeasti maaliin vai hitaasti nautiskellen?
Eka kerta ois varmaan vähän teineilyä. Toki kumpikin tietää keskimäärin, mitä tehdä, mut hätäistä, kiihkeää, nopeaa ja kiimaista. Niin kauan on latausta kertynyt. Toinen kierros ja seuraavat kerrat sitten rauhallisemmin nauttien, kun padot on murtuneet ja virta vapaa.

Haluisin, mutta kun alan ajatella sitä miten kaikki meni tulee olo ettei toista varmaan kiinnosta.
Se ei pidä paikkaansa.

Mitään muuta en ole halunnut kuin sut. Tiedän käyttäytyneeni väärin. Kaikki ne tunteen purkaukset oli turhia.

Olen aina vain halunnut sut ja kaiken tän jälkeen oon valmia sopimaan pelisäännöt ja noudattamaan niitä.

Huomioin sut joka päivä.

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä. Lupaan arvostaa sua ihmisenä.

Heitetään vaikka kaikki elektroniikka illalla pois ja keskitytään vaan toisiimme.

Etkö halua löytää yhteyttä kanssani enää? En haluaisi luovuttaa sun suhteen.

Yhteistyössä