V
vierailija
Vieras
Tämmösestä kuumenee vaan enemmänMä oon hyvä viivyttään. Sivustalta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämmösestä kuumenee vaan enemmänMä oon hyvä viivyttään. Sivustalta.
Se on tarkoituskin.Tämmösestä kuumenee vaan enemmän
I hope mom understands. I mean the fact that the chicken turned into a... rooster is alarming enough on it's own.
Siis siinä mihin vastailet ja keneltä kuvittelet vastauksien olevan.Sepä se
Tehdään niin. Lupaan että näet musta uuden ja paremman puolen.Voidaan yrittää uudestaan jos pystytään puhumaan ihan kaikesta
Tässä on kyllä jotain syvempää taustalla, vaikka sen jakaja ei sitä niin tarkoittanut.Ole nyt e varovainen.
Voin pyytää mun luo, jos jutellaan. En uskalla aloittaa... jännittää...Tehdään niin. Lupaan että näet musta uuden ja paremman puolen.
Lupaan olla sen arvoinen. Voitko pyytää mua vaikka tuomaan jotain tavaroita sun luo?
Rakastan sua![]()
Ole hyvä.Tässä on kyllä jotain syvempää taustalla, vaikka sen jakaja ei sitä niin tarkoittanut.kiitos
Mä tahdon sitä niin paljon. Vakuutan, että olen herrasmies ja kohtelen sua paremmin kuin koskaan. Painun kans nukkumaan. Laita mulle whatsapissa viestiä huomenna. Haluun jutella tosi paljonVoin pyytää mun luo, jos jutellaan. En uskalla aloittaa... jännittää...
Kauniita unia
En ole vastannut yhteenkään tässä ketjussa nyt. e