Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama.
Minulta nolla yöllä.
Videoklipit ei mun.
[Olen n+m vaikka joku
yksipuolisesti ehkä
ihastunut n muuta
toivoisi.] En ole
se naistyyppi,
joka pukeutuu
rönsyilevään
frillakukkamekkoon..
vaan edgymmin.
Silti söpö ja
naisellinen
omalla tavallani.
Ihmiset sanovat
olemustani
tyttömäiseksi.
En tästä pahastu.
Mieluummin
kuitenkin niin
kuin tanttamainen/
tätimäinen olemus.
Ei vielä 20 vuoteen
ainakaan. Hoikkana
keijuna aion pysyä.

E Original x
Hyvää yötä sulle 😚 "ehana".
 
Moi vielä. Mä en ole
osallistunut Savoa
kritisoiviin ketjuihin
yhdelläkään
solvauksella.
[Siellä oli
Kuopio-teema
otsikoissa].
Kuopio on tosi ok.
Handut kaipuun
myöhäisessä: ei
mun käpäläni. ×
 
Mä tahdon sitä niin paljon. Vakuutan, että olen herrasmies ja kohtelen sua paremmin kuin koskaan. Painun kans nukkumaan. Laita mulle whatsapissa viestiä huomenna. Haluun jutella tosi paljon ❤️.
Mua häiritsee että meidän välillä on näkymätöntä jäätä. Tuntuu vaikealta puhua sulle siksi vaikka haluankin. Osittain se jää on oma syyni, mutta se on paljolti sunkin syy. Tiedän että jos laittaisin viestiä, etsisin vahvistusta sille jäälle enkä osaisi laskea muureja.
 
Mua häiritsee että meidän välillä on näkymätöntä jäätä. Tuntuu vaikealta puhua sulle siksi vaikka haluankin. Osittain se jää on oma syyni, mutta se on paljolti sunkin syy. Tiedän että jos laittaisin viestiä, etsisin vahvistusta sille jäälle enkä osaisi laskea muureja.

Anna mulle mahdollisuus. Yksi mahdollisuus ❤️. En mä tiennyt mitä rakkaus merkitsee, mutta tiedän nyt kun menetän sen. Tekisin mitä vaan puolestasi.
 
Anna mulle mahdollisuus. Yksi mahdollisuus ❤️. En mä tiennyt mitä rakkaus merkitsee, mutta tiedän nyt kun menetän sen. Tekisin mitä vaan puolestasi.
Ei oo kivaa, kun kaksi ihmistä osaa lukea toisiaan tarpeeksi muttei puhuta siitä. Haluaisin ymmärtää mikä muuttui aikaisempaan ja käydä vähän vaikeat keskustelut. Sen ymmärryksen turvin on mahdollisuus jos molemmat haluaa. En vaan osaa uskoa että se olet sinä, koska jäi niin häilyvä fiilis kaikesta, joten en uskalla laittaa viestiä.
 
Ei oo kivaa, kun kaksi ihmistä osaa lukea toisiaan tarpeeksi muttei puhuta siitä. Haluaisin ymmärtää mikä muuttui aikaisempaan ja käydä vähän vaikeat keskustelut. Sen ymmärryksen turvin on mahdollisuus jos molemmat haluaa. En vaan osaa uskoa että se olet sinä, koska jäi niin häilyvä fiilis kaikesta, joten en uskalla laittaa viestiä.

Anteeksi. Tämä on lähtenyt väärille raiteille. Haluaisin korjata asiat mahdollisimman pian ja perusteellisesti.

Lupaan, että kaikki muuttuu jos vain annat siihen mahdollisuuden. Pyydän, että armahdat ja lupaan olla nöyrä.
 

Yhteistyössä