Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihanimmat unoset r! Haluaisin halailla ja pussailla ja lopulta painautua sun syliin nukkumaan. Ikävä on. Mun elämä on jotenkin tosi surullista ilman sua. Tuntuu, että kaikki ilo kaikonnut. Nuku hyvin. ❤️❤️
 
Jos sulla jäi joku mun viesti näkemättä, niin et varmaankaan menettänyt mitään. Eli älä stressaa siitä. Kirjoitan ikävästäni näille seinille, koska se lohduttaa mua silloin, kun mulla on niin kova ikävä, että luutkin jäätyy. 💔
 
Muistakaa levätä.
Näillä palstoilla ei yksikään tunneasia ratkea, v7arsinkaan yöketjussa. Vaikka nukkuisi koko yön, ei menetä yhtään mitään, päinvastoin. Kukaan tärkeä ihminen ei tänne kirjoita mitään ratkaisevan tärkeää. Asiat selviää irl jos on selvitäkseen.
 
No tämän palstan läpikäyminen sujuu paljon nopeammin kuin vauvan vastaavan, missä menee ikä ja terveys. Sinällään tää on parempi palsta, jos haluaa jonkun viestin täältä löytää..
 
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa tulla pötköttelemään päällesi. 🥰 Lepertelisin sinulle kuinka suloinen olet ja silittelisin. Aaaiii. Aaaiii. 😍
Olin pelannut niin intensiivisesti että oli. nukahtanut olohuoneen lattialle. 😂 Sattuu vähän joka paikkaan nyt. 😄 Tuli niitä tuloksia niin mun kolesteroli arvot olivat priimaa. 😁 Kilpirauhanen on päin v*ttua. Ei ole diabetestä. 🥳
-M.K.K
 

Yhteistyössä