Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mua ei voi lukea niin se johtuu yksin minusta, ei toisen ihmisen kyvyttömyydestä tulkita. Oon vaan sellanen enkä voi asialle mitään, ei ole mitenkään tarkotuksellista. Toistuu vähän kaikkien kohdalla
 
Tunsin itseni kolmanneksi pyöräksi. Yhteisissä keskusteluissa sun huomio ja katse pysyi yhdessä henkilössä, joka en ollut mä. Yhteinen tekeminenkin kiinnostaa nähtävästi paljon enemmän sen toisen kanssa. Tiedätkö, mitä sellanen tekee? Sulkee luukut. Nuku hyvin.
-Mangusti
 

Yhteistyössä