Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon niin kypsä näihin palstoihin. Alan jo epäillä että jos häneltä on jotain näissä ollut, niin ne on olleet niitä pelkkiä vonkausviestejä. Reiän perässä juoksemista ja Tinderillä "uhkailua". 😴 No, virhearvio multa, kyllä voi ihminen olla pölöjä. Mutta kaikesta oppii.
 
Oisitpa sä mun. Sit voisin vaan suudella sua kuin omaani. Tietäisin, mistä tykkäät ja miten haluat mun sua viettelevän. Voitais mennä sänkyyn ja nauttia pitkän kaavan mukaan. Tai lyhyen, jos se on enemmän sun preferenssien mukaista. ❤️😚
 
Tänään ruksasin taas yhden jutun pois siltä kuvitteelliselta meidän listalta. Siinä on kaikki ne jutut mitä meidän piti tehdä yhdessä. Oli ihan kivaa yksinkin, taas, vaikka sinut kuvittelinkin seuraani. Kauniita unia.
 
Jos olisit hän ja todella tarvitsit minua nyt. Yhden puhelun päässä.
Se tosiasia on, et mä tarvitsisin häntä aina, toisina päivinä enemmän kuin toisina, mutta silti päivittäin. Ainakin nyt tuntuu siltä. Ehkä ikävä helpottais, jos oltais yhdessä ja saatais viettää aikaa yhdessä 24/7. Mä ssnon, et mä pärjään, ja pärjäänhän minä, mut en silti haluaisi pärjätä, jos se tarkoittaa olemista ilman häntä. Tällaista tää nyt vaan on. 😕
 
Mitä jos se on molemmin puolin sama tunne.
Se tosiasia on, et mä tarvitsisin häntä aina, toisina päivinä enemmän kuin toisina, mutta silti päivittäin. Ainakin nyt tuntuu siltä. Ehkä ikävä helpottais, jos oltais yhdessä ja saatais viettää aikaa yhdessä 24/7. Mä ssnon, et mä pärjään, ja pärjäänhän minä, mut en silti haluaisi pärjätä, jos se tarkoittaa olemista ilman häntä. Tällaista tää nyt vaan on. 😕
 
Se tosiasia on, et mä tarvitsisin häntä aina, toisina päivinä enemmän kuin toisina, mutta silti päivittäin. Ainakin nyt tuntuu siltä. Ehkä ikävä helpottais, jos oltais yhdessä ja saatais viettää aikaa yhdessä 24/7. Mä ssnon, et mä pärjään, ja pärjäänhän minä, mut en silti haluaisi pärjätä, jos se tarkoittaa olemista ilman häntä. Tällaista tää nyt vaan on. 😕
Aikalailla sama fiilis. Tarvitseminen kuulostaa dramaattiselta. Ei se sellaista ole, ettei selviä, vaan sellaista ettei haluaisi selvitä ilman.

-Mangusti sivusta
 

Yhteistyössä