Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti opit jotain ja et tee samoja virheitä jatkossa.

🟧🟩🟪🟥

Opetus:
Älä muuta Savoon.
Kulttuurishokki on
oleva liian suuri.
Kyllä. U got that
one right.
~
Lakonia sikseen.
Saivatpa minusta
kuitenkin
käytännön hyödyn
talon levottoman
hörhövaiheen
päättymisen kautta,
vaikka pysyviä
ystävyyksiä
ei solmittukaan.

Hörhöily
nimittäin loppui
kuin lekalla seinään,
samoin kuin poliisin
tiuhat käynnit ja
rapussa ravaavien/
talosta aineita
ostavien asiakasvirrat:
Ilmaiskeikkana
ratkaisukeskeisesti
'neuvonantajan'
roolissa nääs
huseerasin
koronaevakon
alussa. Näin tein.
Sangen hyvin
tuloksin.

Savossa on
kuitenkin
kahmalokaupalla
kaunista ja hyvää,
vaikka ei ihan se
minun paratiisini
ollutkaan.
Kumppania en
täältä etsimään
tullut. Tietoinen
introspektion ja
korostuneen
yksinäisyyden jakso,
joka oli henkisielulleni
välttämätön vaihe
juuri tässä kohtaa
omaa evoluutiotani.

Lisäksi painotan:
Savon vuosilla oli
kokonaisvaltainen
tarkoituksensa.
Taivaan isä
antoi minulle
tämän haastavan,
koettelevan
jakson ja vaikean
'työtehtävän'. Näin
minä hengessäni
vahvasti koen.
En mitenkään
sattumalta tai
erheen vuoksi ole
täällä asunut.

Sanon sen
uudelleen.
Kaikella oli syvä
tarkoituksensa.
~
Ehdottomasti näin.
BlessEd day. E

🟧🟩🟪🟥
 
🟧🟩🟪🟥

Opetus:
Älä muuta Savoon.
Kulttuurishokki on
oleva liian suuri.
Kyllä. U got that
one right.
~
Lakonia sikseen.
Saivatpa minusta
kuitenkin
käytännön hyödyn
talon levottoman
hörhövaiheen
päättymisen kautta,
vaikka pysyviä
ystävyyksiä
ei solmittukaan.

Hörhöily
nimittäin loppui
kuin lekalla seinään,
samoin kuin poliisin
tiuhat käynnit ja
rapussa ravaavien/
talosta aineita
ostavien asiakasvirrat:
Ilmaiskeikkana
ratkaisukeskeisesti
'neuvonantajan'
roolissa nääs
huseerasin
koronaevakon
alussa. Näin tein.
Sangen hyvin
tuloksin.

Savossa on
kuitenkin
kahmalokaupalla
kaunista ja hyvää,
vaikka ei ihan se
minun paratiisini
ollutkaan.
Kumppania en
täältä etsimään
tullut. Tietoinen
introspektion ja
korostuneen
yksinäisyyden jakso,
joka oli henkisielulleni
välttämätön vaihe
juuri tässä kohtaa
omaa evoluutiotani.

Lisäksi painotan:
Savon vuosilla oli
kokonaisvaltainen
tarkoituksensa.
Taivaan isä
antoi minulle
tämän haastavan,
koettelevan
jakson ja vaikean
'työtehtävän'. Näin
minä hengessäni
vahvasti koen.
En mitenkään
sattumalta tai
erheen vuoksi ole
täällä asunut.

Sanon sen
uudelleen.
Kaikella oli syvä
tarkoituksensa.
~
Ehdottomasti näin.
BlessEd day. E

🟧🟩🟪🟥
Huomenta viisas nainen.
 
🟥
🟩🟧
______
Toisella puolella
joku (energialtaan
junnumpi)
tuli väkisin
haastamaan känkkää
> syyttämään |
väittämään minua
muita
alias-karaktäärejä
pitäväksi puijariksi.
Siellä oli listalla jos
jonkinlaista hahmoa:
unentulkitsijaa,
teknomammaa/
mummaa,
blondivamppia..
what not.

Ei, en ole kukaan
heistä.

Sama henkilö (?)
alkoi suu vaahdossa
pätien vielä 'neuvoa',
kuinka minun
tulisi pokata rikas
'miljunääri'
ja muuttaa tämän luo
kaukomaille tekemään
'glamour-somea.'
'Käytät kuvankäsittelyä
niin saat tosi hyvii kuvii.'
Hän ohjeisti.. 🤓 ah-ha.

Emmeköhän me
suosiolla jätä bärsseet
ja keikistelyglamourit
20-30 vuotiaille.
Me thinks.

After all

mä olen

> The Brain 🧠
and
The Mastermind.

_________
🟧🟩🟥 ×
 

Yhteistyössä