V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanon tän ystävänä. Mikset vaan luovuta anna olla? Sulla on koko elämä edessä. Se ketä vastaan taistelet on vuori jota et ikinä valloita. Keksi elämällesi tarkoitus. Anna ihmisten kukoistaa äläkä yritä heittäytyä hankalaksi. Puret siinä samalla omaan jalkaasi niin, että siinä ei hyvin käy. Huomaat sen myöhemmin. Suutut nyt, mutta tajuat sen liian myöhään. Kaikella rakkaudella.
Niinkuin mäkin tajusin kuukausi liian myöhään.
Tää ei ollut teille katkerille. Vaan sille joka itkee itsensä uneen eikä ole varma mitä tehdä. Te korvaan supattajat olette syöpää.
Ei ole mun syy, että mun kaivattu on lukinnut itsensä niin pahasti Matrixiin.
Aamuseksi on parasta! Tosin mulla on toi sama fiilis lähes kokoajan -Sivusta mTänä aamuna heräsin virkeänä ja olis tehny mieli naida naksautella kaivatun kanssa
-n.
Hyvä, että huomaat itsessäsi puutteet. Harmillista, että tuosta parantuminen voi olla koko elämän mittainen matka. Voi olla, että et koskaan parannu ja tulet kulkemaan pettymyksestä toiseen elämäsi loppuun saakka. Pyysikö hän sinua koskaan puhumaan?Todellisuus näytti minulla olleen jonkun asteinen lime romanssi ja sen jälkeen tapahtuneiden perusteella en todellakaan ole roska, vaan jotain muuta pahempaa, jonka roska kuskit tulee ja heittää pois jonnekin syöpymään.
Kokoajanpa hyvinkiAamuseksi on parasta! Tosin mulla on toi sama fiilis lähes kokoajan -Sivusta m
kuka näitä jaksaa oikolukea? Eihän nää mene perille kuitenkaan.Kokoajanpa hyvinki![]()
Älä kuuntele jotain tuntematonta. Et ole mikään roska. Sivusta nainenHyvä, että huomaat itsessäsi puutteet. Harmillista, että tuosta parantuminen voi olla koko elämän mittainen matka. Voi olla, että et koskaan parannu ja tulet kulkemaan pettymyksestä toiseen elämäsi loppuun saakka. Pyysikö hän sinua koskaan puhumaan?
Juu, ei ni.kuka näitä jaksaa oikolukea? Eihän nää mene perille kuitenkaan.![]()