Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En silti toki suosittele tekoälyn jatkuvaa käyttöä, mutta on varmasti tilanteita, joissa se on myös tehokkaampaa ja auttaa huomattavasti enemmän kuin jotkut toiset menetelmät. Pimentoonkaan ei ole hyvä jäädä.

Hyvää alkavaa heinäkuuta kuuta elämäin elosalle ihmenaiselle 30 km ja kuntarajain paremmalle puolelle miulta mieheltä mitättömältä ankealasta, toivottavasti nähään enskuussa. Huomiseen

""Onhan se, mutta jotkut asiat on paljon helpompi hahmottaa videon tai oikean ihmisen kanssa. Itsellä esimerkiksi käsityöt on sellainen osa-alue myös."

Nyt on pakko poistua. Mielikuvitus temppuilee tänään... Sori.. :D Öitä kaikille!

Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi ihanaa olla viekussasi ihan kiinni kyljessäsi. 🥰
Oon hengaillut pari päivää pikku veljeni ja siskoni kanssa. Hommia tehtiin. Ei mulla muutakaan tekemistä ole. 😄 Mä pelasti pupuvauvan lintu parvelta. 😁
-M.K.K

No mene sinäkin "tekemään rakkautta" niin helpottaa edes hetkeksi. :)
Ei en halua.

Oon ollut seksiriippuvainen kokonelämäni. Se saa nyt riittää. Kun päädyn seuraavaan suhteeseen hän saa minusta 110%. Seuraavasta suhteesta teen loppuelämäni vaimon. Ihan sama vaikka siinä menisi vuosi, että hänet löydän. Sen puuttuvan palasen. Haluan elämälleni tarkoituksen ja onnellisen perheen. Irtoseksi tekee mielelle tepposia, joten pysyttelen niistä erossa vaikka vientiä olisi.

Olen miettinyt tätä kauan ja alan tätä tehtävää nyt toteuttamaan. Olen sanani mittainen mies.

Yhteistyössä