V
vierailija
Vieras
Kun vain pystyisi. En tule saamaan sinusta mitään oikeassa elämässä, joten tämä on ainut, joka on. Se vähä on vaikea jättää, kun sitten ei ole enää mitään. Vaihtoehtosi ovat niukat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totuus voi olla jotain aivan muuta.Olette onnekkaita, kun edelleen rakastatte toisianne ja saatte olla yhdessä.
Voi ei. Onko asiat oikeasti noin huonosti?Kun vain pystyisi. En tule saamaan sinusta mitään oikeassa elämässä, joten tämä on ainut, joka on. Se vähä on vaikea jättää, kun sitten ei ole enää mitään. Vaihtoehtosi ovat niukat.
On kakkaa pyypyyssäSaispa tipun syliin
No ei todellakaan ole. SivustaVoi ei. Onko asiat oikeasti noin huonosti?
Seeprakin voi olla kirahvi.Totuus voi olla jotain aivan muuta.
Miksi muuta kertoisin. Sydän alkaa uskoa sen, minkä silmät näkevät.Voi ei. Onko asiat oikeasti noin huonosti?
En oo sulle kirjoitellut.Luuletko, että roikun sun perässä? En ole enää se 9-vuotias kolmiodraaman kiusaama mitä olin lapsena. Osaan nyt paremmin.
On kakkaa pyypyyssä![]()
Mystisyys on vähän riippakivi. Kukaan ei tajua etkä tuu ikinä ymmärretyksi. Jos tuntuu ettet tule ymmärretyksi niin oot mystinen ainakin.Nolottaa, oon liian läpinäkyvä ja nolo. Ollappa mystinen ja eteerinen.
Haluan silti ripauksen salaperäisyyttä. Olen sitä tyyppiä joka liukastuu banaaniin kun pienikin ihastus on 20 metrin säteellä.Mystisyys on vähän riippakivi. Kukaan ei tajua etkä tuu ikinä ymmärretyksi. Jos tuntuu ettet tule ymmärretyksi niin oot mystinen ainakin.
Mä näen itseni just tuollaisena banaanisekoilijana ja oon yleensä hyväksynyt jo etukäteen sen, että noh noloja tilanteita ei tule puuttumaan. Siitäkin huolimatta olen kuullut huomattavan usein olevani mystinen. Eli joko ne tunteet on aika universaaleja tai mystisyydessä on laaja skaala. Itseäänhän kukaan ei kai erityisen mystisenä voi pitää koskaan, niin miksi haluaisit olla jotain mitä et voi ikinä kokea olevasi vaikka ulkopuolelta se näyttäisi siltä...Haluan silti ripauksen salaperäisyyttä. Olen sitä tyyppiä joka liukastuu banaaniin kun pienikin ihastus on 20 metrin säteellä.
Mikä se kysymys oli?Vastauksena toisen palstan kysymykseesi/toteamukseesi: Kaipaan sinua edelleenkin ja haluan sinut elämääni. Naiselle.