V
vierailija
Vieras
Minusta ei tule aviomiestä, koska olen nainen.Tuleva aviomies, jos oli kaivatultani em. viesti.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta ei tule aviomiestä, koska olen nainen.Tuleva aviomies, jos oli kaivatultani em. viesti.![]()
Voi ei.Minusta ei tule aviomiestä, koska olen nainen.![]()
Tämä.Kun tietäisin, saisin rauhan eikä tarvitsisi arvailla.
Siis oikeasti tykkään tehdä ISOJA pränkkejä. Sellainen elämänpränkki olisi salata suhde kaikilta siihen asti, kun hääkutsu kolahtaa postiluukusta. Ai että haluaisin nähdä se hälinän, joka siitä syntyy. Sit voisi kaikille ihmetteleville ja kauhistuneelle kertoa, mitä rakkaus on.Kauanko saisimme pidettyä suhteemme salassa? Tietysti ennen kuin häät paljastaisivat kaiken.
Siis oikeasti tykkään tehdä ISOJA pränkkejä. Sellainen elämänpränkki olisi salata suhde kaikilta siihen asti, kun hääkutsu kolahtaa postiluukusta. Ai että haluaisin nähdä se hälinän, joka siitä syntyy. Sit voisi kaikille ihmetteleville ja kauhistuneelle kertoa, mitä rakkaus on.
T. Edellinen mies.
En tiedä itsekäänOis kyllä kiinnostavaa nähdä autenttinen mielenmaisemasi ja sen, mitä meistä ajattelet.
Siis oikeasti tykkään tehdä ISOJA pränkkejä. Sellainen elämänpränkki olisi salata suhde kaikilta siihen asti, kun hääkutsu kolahtaa postiluukusta. Ai että haluaisin nähdä se hälinän, joka siitä syntyy. Sit voisi kaikille ihmetteleville ja kauhistuneelle kertoa, mitä rakkaus on.
T. Edellinen mies.
Toivottavasti toi "sisäoppilaitoshame" ei ole hän.
Eikö me oltu joskus sydänystäviä? Tai voitaisiin olla?Ystäviä?![]()