V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla kesti hetki avautua mutten hätäjarruttele. Vakaasti eteenpäinMua pelottaa, että jallitat ottamaan yhteyttä ja sitten torjut joko hätäjarruttaen tai muuten.
No, hyvä. Tuollainen on vain söpöä.No mä vaan hieman rohkaisin tai työnsin, riippuu mitä ne ite kirjoitteli.
Juu, minä, jos yks Randelinin biiseistä kertoo susta.Sinä..?
Tiedän, ettei tää ole mulle, mutta vastaan silti. En ole sellainen.Tiedät, että haluan selvittää tän keissin ja lopettaa yhteydenpidon ketjun välityksellä.Mua pelottaa, että jallitat ottamaan yhteyttä ja sitten torjut joko hätäjarruttaen tai muuten.
Pitäisikö sinut tunnistaa tästä? Mulla on sama tunniste tässä viestissä, kuin sinulla lainaamassani.Mikset reagoi, jo pyydän vastaamaan oikean elämän tilanteesta, jonka vain me tiedämme?
Höpöä. Eilen illalla pyysin kertomaan tilanteesta, jolloin nähtiin.Pitäisikö sinut tunnistaa tästä? Mulla on sama tunniste tässä viestissä, kuin sinulla lainaamassani.
Ja nyt kirjoitat ilman tunnistetta ja oletat että se osataan yhdistää?Höpöä. Eilen illalla pyysin kertomaan tilanteesta, jolloin nähtiin.
Hyvää yötäEdelleen sekaisin sinusta. Olis kiva saada joskus järjestys. Hyvää yötä.
Olen pyytänyt monituisia kertoja tai kertonut oman version, joihin olisi ollut helppo tarttua ja saada varmuus.Ja nyt kirjoitat ilman tunnistetta ja oletat että se osataan yhdistää?
Joo nyt muistan. Olisit heti sanonu.Olen pyytänyt monituisia kertoja tai kertonut oman version, joihin olisi ollut helppo tarttua ja saada varmuus.
Mä ajattelen välillä kaivatustani näin. Mut sit mietin, et ihan sama, vaikka nolaan itseni täysin olemalla aina irl se aktiivisempi osapuoli, otan kyllä vastuun sanomisistani tai sanomatta jättämisistäni. Jos se tarkoittaa, et meillä on vielä yhteinen tulevaisuus, niin haluan sen tehdä.Musta tuntuu, että haluat jättää perääntymisvaran sillä tavalla, että et ole itse aloitteellinen eikä jälkiä jää.
Mä ajattelen välillä kaivatustani näin. Mut sit mietin, et ihan sama, vaikka nolaan itseni täysin olemalla aina irl se aktiivisempi osapuoli, otan kyllä vastuun sanomisistani tai sanomatta jättämisistäni. Jos se tarkoittaa, et meillä on vielä yhteinen tulevaisuus, niin haluan sen tehdä.![]()
Hienoa! Ainakin olet tehnyt voitavasi.Mä ajattelen välillä kaivatustani näin. Mut sit mietin, et ihan sama, vaikka nolaan itseni täysin olemalla aina irl se aktiivisempi osapuoli, otan kyllä vastuun sanomisistani tai sanomatta jättämisistäni. Jos se tarkoittaa, et meillä on vielä yhteinen tulevaisuus, niin haluan sen tehdä.![]()
Älä muuta virka nainen. Ei auta Savon amiksen jälkisepittelyt enää yhtäänKunpa mun vetovoima IRL
olisikin ollut 'granny-leveliä',
niin dude olisi mennyt
naapuriin / teinikämppään
mun sijaan;
mutta noup noup 3hei!
Eipämennyt teinin
eikä 25-vee savotarten
ovelle. Savon klovni
kummasti iiiiihan
vartavasten 2 x halusi
nimenomaan tänne tulla.
Well well well. ×××