Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

°°°
Jaan Launosen klipin tähän.
Hyvä geneerinen yleiskatsaus
ihmisen auran olemuksesta
Antin koto-olkkarin sohvalta. ×

°°°

Oulun
Antti Launosella
oli hyvä Tube-tuto
siitä, miten erikoisiin
bizarre-tilanteisiin
laajan ja korkean
auravibraation haltijat
näyttävät joutuvan
aivan alvariinsa
arjessaan. E
Eli outo elämä on pysyvä ominaisuus? 😳😅 Oon ajatellut ettei tämä valveillaoloaika eroa välillä yhtään mitenkään unista, niin kummallista tää usein on. Pyydän yleensä tekoälyä selittämään mun "unen" symbolisen merkityksen vaikka ne on vaan asioita joita tapahtui päivällä.

Kannattaa todellakin tsekkaa
tuo Antin analyysi. Ota
jemmaan, katso huomenna
ajan kanssa rauhassa.
*Etenkin, jos olet tähteläinen.

E
Katsoin puolet ennen kuin unihiekka alkoi vaikuttaa. Voi että tuo oli niin mahtava selitys känniläisten jutuille ja selkenemisille! Muistan ekan tuollaisen kun olin ehkä 15 ja vanhahko mies hörisi aggressiivisesti ja hymähdin sille kun menimme kaverini kanssa ohi. Sitten se vaan jotenkin meni siihen, että se mies melkein itkien vannotti mua etten saa ikinä muuttua. Ja ihan silminnähden selveni sekoilustaan. En kyllä silloin ymmärtänyt ollenkaan, että muuttua mistä, mutta hän oli hyvin vakuuttunut asiastaan.

Kannattaa todellakin tsekkaa
tuo Antin analyysi. Ota
jemmaan, katso huomenna
ajan kanssa rauhassa.
*Etenkin, jos olet tähteläinen.

E
Katsoin puolet ennen kuin unihiekka alkoi vaikuttaa. Voi että tuo oli niin mahtava selitys känniläisten jutuille ja selkenemisille! Muistan ekan tuollaisen kun olin ehkä 15 ja vanhahko mies hörisi aggressiivisesti ja hymähdin sille kun menimme kaverini kanssa ohi. Sitten se vaan jotenkin meni siihen, että se mies melkein itkien vannotti mua etten saa ikinä muuttua. Ja ihan silminnähden selveni sekoilustaan. En kyllä silloin ymmärtänyt ollenkaan, että muuttua mistä, mutta hän oli hyvin vakuuttunut asiastaan. Hyvää yötä

Katsoin puolet ennen kuin unihiekka alkoi vaikuttaa. Voi että tuo oli niin mahtava selitys känniläisten jutuille ja selkenemisille! Muistan ekan tuollaisen kun olin ehkä 15 ja vanhahko mies hörisi aggressiivisesti ja hymähdin sille kun menimme kaverini kanssa ohi. Sitten se vaan jotenkin meni siihen, että se mies melkein itkien vannotti mua etten saa ikinä muuttua. Ja ihan silminnähden selveni sekoilustaan. En kyllä silloin ymmärtänyt ollenkaan, että muuttua mistä, mutta hän oli hyvin vakuuttunut asiastaan. Hyvää yötä

ʕ⁠ ⁠º⁠ ⁠ᴥ⁠ ⁠º⁠ʔ Napero_Eekö siellä
tuumiskelee? Hyvää yötä
pikkuotus! -Hehto_E

Yhteistyössä