V
vierailija
Vieras
Ja kaksi päivää ja jo joku ottaa käyttöönsä saman emoijin.Haluaisin että olisit täällä, nyt.Huomenna on vaikea päivä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja kaksi päivää ja jo joku ottaa käyttöönsä saman emoijin.Haluaisin että olisit täällä, nyt.Huomenna on vaikea päivä.
Ja kaksi päivää ja jo joku ottaa käyttöönsä saman emoijin.Ja varmasti trollaa tahallaan. Ei ollut multa
![]()
Oon huomannut saman. Ihmisillä on tapana alitajuisesti tai joskus tietoisesti kopioida toisten ilmaisua. Itsekin oon tehnyt tätä irl tai netissä tulee sellanen tunne, että tekisi mieli, mutta täällä yritän varoa sitä.Niin syvältä, kun ei osata pitää näppejä erossa toisten tunniste-emojeista. Etenkin vauvalla omat tunnisteelliset viestit lähtee parissa päivässä kiertoon.
Se voi olla myös joku, joka ajattelee, että kaivattunsa on pingviini ja vastaa samaistuttavastiJa kaksi päivää ja jo joku ottaa käyttöönsä saman emoijin.Ja varmasti trollaa tahallaan. Ei ollut multa
![]()
**** ei sinua kukaan tunnista oikeesti.Oon sanonut jotain asioita liikaa itsestäni hajautetusti, mutta kuitenkin ja siksi noussut huoli.
Tietyt asiat on poikkeuksellisia, jonka takia teoriassa voisi. En voi sanoa mitkä.**** ei sinua kukaan tunnista oikeesti.![]()