V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerro.Pyörät pyörii ja karavaani kulkee. Katson kaukaa, kun uusi tekeytyy ja onni kukoistaa.
Toisten asioista ei ole kerrottavaa, eikä ne edes mulle kuulu. Kuten sanoin, katson kaukaa ja koetan olla katsomatta.Kerro.
Toisten asioista ei ole kerrottavaa, eikä ne edes mulle kuulu. Kuten sanoin, katson kaukaa ja koetan olla katsomatta.
Naura pois. Minua ei naurata vaan itkettää.
Ei liity raskauksiin.En ole raskaana, joten tuo ei kaipaamani.
Salli mun nauraa. Hulluja ei uskota vaan ne nauretaan pihalle kuten tähänkin asti.Olet luonnollisesti yrittämättä vakuuttava. Puhut kuin lainoppinut. Jos päädyt saliin on voitto sun.
Kyllä, kyllä. Kaltaisellesi hullulle varmaan nauretaan, uskon, mutta hän on eri planeettaa kaikin tavoin. Kirkkaasti eri liigassa. Ei voi samana päivänä verrata.Salli mun nauraa. Hulluja ei uskota vaan ne nauretaan pihalle kuten tähänkin asti.
Tämäkin on eri henkilö. Täällä on useita, kuten myös vauvalla. Ihan muistutuksena. eMelkein toivon pimahtavani niin, ettei tarvii enää surra mitään.