V
vierailija
Vieras
Tämä ei ollut e muuten. Ei ole lemmikkejä. Ihan hyvä, että ei ole.Ei ole onnea, eikä parisuhdetta. Koira on ja se varmaan riittää. Huonoja miehiä ne muutamat kohdatut. En ole katkera, mutta pienesti…
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä ei ollut e muuten. Ei ole lemmikkejä. Ihan hyvä, että ei ole.Ei ole onnea, eikä parisuhdetta. Koira on ja se varmaan riittää. Huonoja miehiä ne muutamat kohdatut. En ole katkera, mutta pienesti…
Tämä ei ollut e muuten. Ei ole lemmikkejä. Ihan hyvä, että ei ole.
Tämä oli siis erillinen siitä toisesta henkilöstä, joka puhui miehistä yölläOn asioita, joita tämä maailma ei ymmärrä. Olen käynyt hyvin monenlaisia vaiheita läpi. Ja mitä tulee miehiin, olen myös ollut todella läheinen ystävä monen miehen kanssa. Eräskin vanha tuttu otti yhteyttä ja ilomielin keskustelen hänen kanssan. Myös välini veljeeni ovat erittäin läheiset. Puheeni miehistä olivat siis vähän liian yksioikoisia tai tarkoitin jotain tiettyä, mutta sanoin sen väärin sanoin.
Kyseessä on ilmeisesti vuokrakämppä vai? Vuokranantaja tai kiinteistöhuolto on voineet käydä siellä.Siitä kyllä soitetaan ja jätetään lappu asuntoon jos vuokralainen ei ole tavoitettavissa.Voi olla jokin kiinteistönhuoltoon liittyvä käynti.Onko mahdollista, että jätetty lappu käynnistä olisi tippunut esim. pöydältä johonkin, josta et ole huomannut?Sinun kørruptoituneet
manipulointistrategiasi
eivät enää pelitä eivätkä
vakuuta vähääkään.
Käsi Raamatulla minä
tiedän ja vannon
miehen
omin avaimin asunnollani
käyneen. 2 eri kertaa.
Toistan: Kaksi eri kertaa.
Luvattomat
käynnit sijoittuivat
14 kuukautta
toisistaan erillään.
E
Ei oleKyseessä on ilmeisesti vuokrakämppä vai? Vuokranantaja tai kiinteistöhuolto on voineet käydä siellä.Siitä kyllä soitetaan ja jätetään lappu asuntoon jos vuokralainen ei ole tavoitettavissa.Voi olla jokin kiinteistönhuoltoon liittyvä käynti.Onko mahdollista, että jätetty lappu käynnistä olisi tippunut esim. pöydältä johonkin, josta et ole huomannut?
Ei ole
Mahdollista.
Humanoidit
Ja
Alienit
Muilta
Planeetoilta
Vainoavat
Minua.
Ne
Ovat
Ottaneet
Ihmisen
Ulkomuodon.
Mulle on tapahtunut sama joten tiedän mitä tarkoitatEi mitään sellaista. Ajattelin vain, että maailma on niin pieni, että sinä (hän) se olit. Ja hulluinta on se, että tiesin sen.
Ihan sivusta, mutta kaikenlaista maailmassa tapahtuu. Mä olin joskus nuorena kotona kun ulko-ovi aukesi. Vuokranantajani siinä hämmentyneenä sitten sopersi että luulin ettet ollut kotona (öööh, pahempi...). Olin muuttamassa jo muutenkin pois onneksi mutta kaikkea voi tapahtua.Kyseessä on ilmeisesti vuokrakämppä vai? Vuokranantaja tai kiinteistöhuolto on voineet käydä siellä.Siitä kyllä soitetaan ja jätetään lappu asuntoon jos vuokralainen ei ole tavoitettavissa.Voi olla jokin kiinteistönhuoltoon liittyvä käynti.Onko mahdollista, että jätetty lappu käynnistä olisi tippunut esim. pöydältä johonkin, josta et ole huomannut?
Ei Ogelle.Sori e, mut se vaan välillä näyttää aika pahalta sivullisille. En enää kommentoi asiaa.
Kannattaa muistaa, että en juurikaan kirjoittele vauvalla.Sori e, mut se vaan välillä näyttää aika pahalta sivullisille. En enää kommentoi asiaa.
Tämä ei koskenut T-miestä tai ketään naista tässä ketjussa.***** mitä urpoja. Jos luulet, että tämä menee ihoni alle, olet väärässä. - mä
Oliko yksittäinen ihminen vai isompi yhtiö, joka vuokrasi?Ihan sivusta, mutta kaikenlaista maailmassa tapahtuu. Mä olin joskus nuorena kotona kun ulko-ovi aukesi. Vuokranantajani siinä hämmentyneenä sitten sopersi että luulin ettet ollut kotona (öööh, pahempi...). Olin muuttamassa jo muutenkin pois onneksi mutta kaikkea voi tapahtua.
PikkuEKannattaa muistaa, että en juurikaan kirjoittele vauvalla.
HumanoiditKyseessä on ilmeisesti vuokrakämppä vai? Vuokranantaja tai kiinteistöhuolto on voineet käydä siellä.Siitä kyllä soitetaan ja jätetään lappu asuntoon jos vuokralainen ei ole tavoitettavissa.Voi olla jokin kiinteistönhuoltoon liittyvä käynti.Onko mahdollista, että jätetty lappu käynnistä olisi tippunut esim. pöydältä johonkin, josta et ole huomannut?
Yksityinen vuokranantaja, jolla oli välitysfirman kautta se kämppä vuokrattavana. En tiedä onko noita välitysfirmoja enää.Oliko yksittäinen ihminen vai isompi yhtiö, joka vuokrasi?