V
vierailija
Vieras
Ei sovi ellet suostu orjaksi vapaaehtoisesti.Sopiiko?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei sovi ellet suostu orjaksi vapaaehtoisesti.Sopiiko?![]()
Joko tamppasit ne matot?Ei sovi ellet suostu orjaksi vapaaehtoisesti.
Taidanpa lähtee hakee karamelliä kaupasta. Maistuisko sulle?Joko tamppasit ne matot?
Siis suostut orjaksi?On niin varmat tunnisteet, et sopii hyvin.![]()
Ota jotain lakuja.Taidanpa lähtee hakee karamelliä kaupasta. Maistuisko sulle?
Mä en sitä mekkoa ala pukemaan.Siis suostut orjaksi?
Nooh mulla on rusty ja kovanyrkki joten mekkoa puke.aan ja laitat ittes pantavaksiMä en sitä mekkoa ala pukemaan.
Sehän se.__
Mattotamppari.
Køprofiilin uusi
>>>
Alter_Ego?
Turpaan tuollaselle narkkisifarilleNooh mulla on rusty ja kovanyrkki joten mekkoa puke.aan ja laitat ittes pantavaksi
Ach otammeko kaksintaistelun pistoolein osaako rankkari edes ampua häh täh? Niinkuin entisaikojen cowboyt saanko valita musiikin kun ottelemme kuin gladiaattorit kuolemaan saakka mutös sanot olds boy?Turpaan tuollaselle narkkisifarille
Tiesittekös että yksi lempinimeni tässä minun kaupungissa on billy the kid.Ach otammeko kaksintaistelun pistoolein osaako rankkari edes ampua häh täh? Niinkuin entisaikojen cowboyt saanko valita musiikin kun ottelemme kuin gladiaattorit kuolemaan saakka mutös sanot olds boy?
Yes peace and love sister i was in brutal zone ans supid phuker- saapuminen
- lähteminen
Ei muuta.![]()
Tarkoitan, että nuo kaksi oli, mutta muut ei.- saapuminen
- lähteminen
Ei muuta.![]()
En oo varma kuka oot mut voin olla sun ystäväTiiäks, mä kaipaisin ihan ystävääkin. Oon jotenkin onneton siinäkin suhteessa.![]()