V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkoitan, että nuo kaksi oli, mutta muut ei.
Olet mielikuvituksellisesti luova. Kaikki sun jutut on persoonallisia silleen ettei sua voi edes kopioida kun oot vaan niin ainoa laatuaan lumihiutale. Tämä hyvällä sanottu.
Ei 1SO_33ltä myöskään!
x
tottakai nytkin voi. olisin vaan halunnut olla kaikki nämä vuodet hänen kanssa.Vauvan viestin laittajalle: Miten menneeseen pääseminen muuttaisi tilannetta, että voisit aloitteen tehdä? Miksi ei nyt voisi?
Oltiinko me joskusTiiäks, mä kaipaisin ihan ystävääkin. Oon jotenkin onneton siinäkin suhteessa.![]()
Ootko sellainen joka ei osaa kertoa helposti mitä sydämellä on vai ei vaan ole ketään jonka kanssa puhua?Tiiäks, mä kaipaisin ihan ystävääkin. Oon jotenkin onneton siinäkin suhteessa.![]()
Jos harmittelet menetettyjä vuosia, jätätkö aloitteen tekemättä?tottakai nytkin voi. olisin vaan halunnut olla kaikki nämä vuodet hänen kanssa.
Kaivattuni oli sellainen ainakin mulle. Vaikka ei siitä erikseen puhuttu. Ei itseasiassa edes puhuttu siitä, et ollaanko ystäviä vai ei. Kaikki oli jotenkin luontevaa.Oltiinko me joskusystäviä?
![]()
No en tästä asiasta ole voinut kenenkään kanssa puhua. Siksi stressaankin niin paljon. Mut ois mukavaa, jos ois joku, kuka tykkäis höpötellä mun kanssa ja jonka kuulumisia mäkin haluaisin kuulla. Kaivattu olis sellanen, mut on ainakin tällä hetkellä kaivattuna eikä mun elämässä.Ootko sellainen joka ei osaa kertoa helposti mitä sydämellä on vai ei vaan ole ketään jonka kanssa puhua?
en.Jos harmittelet menetettyjä vuosia, jätätkö aloitteen tekemättä?
Millaisia aloitteita?Mä oon tehnyt jo monta aloitetta, mut kaivattu ei ole tajunnut niitä sellaisiksi tai ei ole vaan kiinnostunut.![]()