V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, mites luulet asian näkyvän oikeassa elämässäOlisihan se erikoista, jos täällä mulle kirjoittaisit. Kutkuttavinta olisi se, että molemmat tiedettäisiin se. Olisi vinkeää nähdä oikeassa elämässä niine tietoineen.
Riippuu, missä ja miten tavattaisiin. Nythän se ei näy mitenkään muutoin kuin suolapatsasteluna. Jos kaksin nähtäisiin, ei jäisi mitään epäselväksi. Siitä olen satavarma. Sitä paitsi voit paljastaa ne ajatukset ihan hyvin suoraan minulle. Mitä niitä tänne kirjoittamaan?Niin, mites luulet asian näkyvän oikeassa elämässämä luulen, että aika isona pilkkeenä silmäkulmassa
Pokkani on hymyn suhteen hiukan heikko vaan... Ja toki tulisin heti tapaamisen jälkeen palstalle tunnustamaan kaikki kuumat ajatukset
"lälläslää en varmasti kerro tätä kaikkea irl"
Niinpä. Mulla vois olla vaikeuksia pitää ilme täysin peruslukemilla.Olisihan se erikoista, jos täällä mulle kirjoittaisit. Kutkuttavinta olisi se, että molemmat tiedettäisiin se. Olisi vinkeää nähdä oikeassa elämässä niine tietoineen.
Ei ollenkaan. Tee käyttäjätunnus ja laita viestiä. Itse tein juuri omani. Vain ja ainoastaan kiinni siitä, mitä lopulta haluat. Hyvää yötä, rakasÄäni käheänä tuuleen huutelemisesta. Hyvää yötä. Unissa kaikki on mahdollista.
Nyt taisi mennä isosti ohi, paitsi mikä olikaan kysymys.Ei ollenkaan. Tee käyttäjätunnus ja laita viestiä. Itse tein juuri omani. Vain ja ainoastaan kiinni siitä, mitä lopulta haluat. Hyvää yötä, rakas
No, vastasin kaivatulleni.Nyt taisi mennä isosti ohi, paitsi mikä olikaan kysymys.
Juu ei näy mitenkään. Ajattelin ehkä vähän yltiöoptimistisesti, että osaisin pakottaa itseni itsehillintämoodiin ja ottamaan hitaasti, mutta näen kyllä sen ettei mitään saumaa peitellä mitään jos kahden. Tää on sellainen palstapaljastus myös...Riippuu, missä ja miten tavattaisiin. Nythän se ei näy mitenkään muutoin kuin suolapatsasteluna. Jos kaksin nähtäisiin, ei jäisi mitään epäselväksi. Siitä olen satavarma. Sitä paitsi voit paljastaa ne ajatukset ihan hyvin suoraan minulle. Mitä niitä tänne kirjoittamaan?
Tuli aika ihania mielikuvia tästä...Iho iltauinnin jäljiltä. Se tykkäisi päästä sinun ihoasi vasten. Läheisyyden ja hellyyden vaje.
Sitä minäkin toivon. Viimeinkin. Se on varmasti elämäni voimakkain tunnemyrskyn hetki.Mä toivoisin, et me tavattais, pian. Voisi halata ja olla lähellä.![]()
Tee tunnukset, niin päästään alkuun.Ehdottaisitpa näkemistä..vaikka taidat olla mulle liian saavuttamaton kuitenkin.![]()
Meillä on irl-yhteysTee tunnukset, niin päästään alkuun.