V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
'Tarkoitin näitä kommentteja. Onko tämä joku kolmas? Vai onko tämä iso E? Sori meni nyt vähän sekaisin.'
'Yleensä turvaudun erään läheisen migreenilääkkeisiin kun hän on sen reseptin saanut. Nyt ei ole ja oon ihan paskassa jamsssa.'
Olin poissa ja poikkesin vaan.Näytön tuijottelu varmaan auttaa?
Kauniisti sanottu, etenkin tuollaiselta sanataiturilta/ E lainaa jälleen käyttäjää. /
Sinä olet
kertakaikkiaan
lumoava, taitava
tarinankertoja.
Pidän värikkäistä
teksteistäsi.
\
Suosittelen
ammattikirjoittajan
pestiä; alatkos
naisenplanttu hoi
dramaturgiksi?
ෆ╹ .̮ ╹ෆ ( ◜‿◝ )♡
\
°°OgE
REKKAUTUKAA BABYT niin ei tarvi selitellä joka päivä ja montakin kertaa että ”minä en oo se enkä se vaan minä oon se jonka tunnistaa siitä ja tästä ja tosta”Ei ollut iso_E,
vaan joku muu.
Minulla on aina
[[[ E/OgE/x ]]]
viestini lopussa
merkintänä
+ ogemainen,
uniikki,
tunnistettava,
kapeankorkea
jaksotukseni. ×
Mun oli pakko googlata ja niin spoilasit tuon mulle puhumalla juustosta ja internet-erikoisuudesta. Ei tullut sellaista oranssinkeltaista juustomeemi-miestä mitä odotinMistä keskusteltaisiin Dear
Tuli vähän pitempi palstapaussi. Olin kaupassa ja piti ostaa juustoa niin osui silmiin Cheddar juusto joka taas toi mieleen Cheddar Manin. Ootko ikinä kuullut hänestä? Tiedätkö mitään ilman googlaamista? Hän on erään sortin erikoisuus ja kuuluisuus.
Kysyisin mielipidettäsi että kumpi olisi mulle parempi?
A. Luolaherrasmies vai
B. Cheddar Man
Terv.![]()