Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei ole enää pieniä lapsia ja jo aikaa sitten päätin, että jos joskus seurustelen uudestaan, toivoisin kumppanin lasten olevan jo aikuisia tai kumppanin olevan lapseton.Tunnen itseni sen verran, että huomioisin koko paketin, jos seurustelisin perheellisen kanssa. Ja ajattelin, ettei musta ole enää siihen, koska selvisin jo omien lasten teini-iästä kertaalleen.Mutta sitten kohtasin jonkun, joka muutti tätä ajattelua.Hänen kohdallaan olisin ollut valmis tekemään poikkeuksen.Tämä aihe on mulle arka ja kipeä, joten en avaa enempää.

E-nainen alkoi jostain syystä vihaamaan minua 😢 Ensiksi ylisti älykkääksi ja empaattiseksi, sitten alkoi haukkumaan maaniseksi hulluksi. Tuntuu pahalta, ymmärrän että minua vihataan kun tarkastelin ennen muinoin itseäni ulkopuolisesti, pelkästään diagnostisesti.

⚫🟡

Palstanacit näemmä
aktiivisena.
Hej och god kväll!
(⁠っ⁠.⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁠っ ʕ⁠っ⁠•⁠ᴥ⁠•⁠ʔ⁠っ

🗿BEhind stern
Pluto / Saturn
mask 😎😷😶

-your tEnder badáss x

🟡⚫

⬛'E-nainen alkoi jostain syystä vihaamaan minua 😢 Ensiksi ylisti älykkääksi ja empaattiseksi, sitten alkoi haukkumaan maaniseksi hulluksi. Tuntuu pahalta, ymmärrän että minua vihataan kun tarkastelin ennen muinoin itseäni ulkopuolisesti, pelkästään diagnostisesti.'

/🗿lainaa emotionaalista,
surusilmäistä pohdiskelijaa. /
____

Ystävä hyvä, mistä puhut?
Calm down, little one!
Tarkennatko näin alkuun:
Missä olen ilmaissut
'vihââ' Sinua kohtaan?

En ole sellaista tehnyt.

Olen ainoastaan neutraaliin
sävyyn kommentoinut
erästä kommenttia,